Gå til innhold

Hvilke (inne)klær bruker guttene deres på skolen (1.-2.trinn)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barnehagen brukte gutten kun innerull på vinteren, men nå vil han jo ikke det selvfølgelig. Han vil helst ha dongeri og hettegenser. Upraktisk.

Hva bruker dere nå på vinteren?

Anonymous poster hash: 7043a...d9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olabukse og som regel tynn strikkegenser evt fleece genser. Ull under. Drar dress utenpå når det er friminutt. Hvorfor er det upraktisk?

Anonymous poster hash: 37353...f73

• Liker 3
Skrevet

Det er upraktisk med hettegenser under uteklær tenker jeg. Hetta legger seg ofte utenpå og blir våt.

Skrevet

Min har ull innerst, og vil helst gå i joggebukse og genser/jakke (type hettegenser uten hette...)

Det er visst ekkelt med dongeribukse under dressen :fnise:

Skrevet

Min vil ikke ha ull under bukse og genser han, blir for varmt.

Skrevet

lillebroren min brukte bare joggebukse og hettegenser og gjør det enda forsåvidt

Skrevet

Vanlig strømpebukse, vanlig dongeri/bomullsbukse, t-skjorte og genser, (overtrekksbukse og tykk jakke ute). Evt hetter under jakken ute, har spurt om han syns det er ubehagelig, det syns han ikke.

Anonymous poster hash: e4bf5...a50

Skrevet

På en vanlig skoledag gikk med stilongs, t-skjorte,dongeri og hettegenser, og tok på seg urtedressing, votter og lue ute.

Anonymous poster hash: cccd9...0e1

Skrevet

Haha, den ordliste er ikke alltid samarbeidsvillig. Urtedressing = utedress

Anonymous poster hash: cccd9...0e1

• Liker 2
Skrevet

Min er veldig varm av seg. Han har ullundertøy både øverst og nedert, og har joggebukse eller tynn fleecebukse. Bruker inn i mellom dongeribukse men da får keg høre at han aldri skal ha det på seg igjen. På overkroppen bruker han stort sett ullundertøy, av og til med en t-skjorte over. Skal han ha på genser har han t-skjorte under ellers blir det for varmt.

Skrevet

I barnehagen brukte gutten kun innerull på vinteren, men nå vil han jo ikke det selvfølgelig. Han vil helst ha dongeri og hettegenser. Upraktisk.

Hva bruker dere nå på vinteren?

Hva er en "inneRULL"?!

Anonymous poster hash: 9116b...01e

Skrevet

Min bruker stillongs og tynn genser under, har av både bambus og syntetisk (tåler ikke ull). Også har han vanlige klær utenpå, genser og bukse.

Har trysilsokker på føttene.

Anonymous poster hash: 76ca1...666

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...