Gå til innhold

Strandliv i Sør/mellom-Amerika med billig fly fra Lima, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og en venninne planlegger tur til Peru sommeren 2016. Etter vi har gått Macchu Picchu og reist litt rundt, vil vi nyte strandlivet noen dager. Men etter det jeg har lest er det visst ganske kaldt i havet ved kysten av Peru, og ikke så fine strender. I tillegg syns jeg det hadde vært fint å sett mer enn ett land når vi først er der borte.

Noen som har forslag til et fint sted for strandliv fra Peru og nordover tom. Karibien?

Jeg er klar over at det bokstavelig talt er et hav å velge mellom, men derfor jeg spør. Vi reiser Lima - ubestemt destinasjon - Norge, og disse flybillettene må helst være under 10 000. Helst et sted som er litt utbygd for turister, som er trygt, har noen opplevelser å by på og er relativt billig. Tenker å være der ca en uke.

Så langt har vi vurdert Cuba, der kostet billettene ca 7000. Jeg syns det hadde vært kult å opplevd, og fått strandliv på kjøpet, men har hørt mye om hvor dårlig innbyggerne har det ift turister og slikt. Utrolig mange steder å velge mellom, så hadde satt pris på tips! Også om noen har tips om Macchu Picchu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...