AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Om jenta ikke har så mange venner? F.eks jeg har en supergod bestevenninne og en del andre venner jeg henger med på skolen men er bare med den ene venninna på fritida. Ville det vært dealbreaker Anonymous poster hash: 267b6...23c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Nei, sannsynligvis ikke. Med mindre du gjerne skulle hatt flere venner men det er ting ved din personlighet som forhindrer det. Mao at mangel på venner er symptomet på et problem, ikke problemet i seg selv. Dersom du har det fint som du har det, ser jeg ikke noe problem. For din egen del kunne du kanskje utvidet sirkelen noe, da man er litt "sårbar" med bare en (om hun skulle flytte, finne en fyr etc.) Anonymous poster hash: 91d82...104
Testosteron Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Om jenta ikke har så mange venner? F.eks jeg har en supergod bestevenninne og en del andre venner jeg henger med på skolen men er bare med den ene venninna på fritida. Ville det vært dealbreaker Nei. Hvor mange venner hun har betyr ikke noe som helst for meg. Det som betyr noe er at det er gøy å være sammen med henne
Gjest Salvesen Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Så lenge De er i stand til å underholde Dem selv på egen hånd - og ikke er på jakt etter noen som skal være Deres personlig klovn - så hadde ikke et lite nettverk vært noen dealbreaker. 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 (endret) Antall venner betyr lite, men folk kan fort styre unna fordi en venneløs person kan gjøre kjæresten sin til hele livet sitt. Man trenger rom til sine egne interesser og kompiser, ikke konstant måtte underholde dama fordi hun sitter hjemme alene. Endret 6. februar 2015 av Trollkarlen
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 Nei. Anonymous poster hash: 5fdd4...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå