WubWub Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 (endret) League of Legends pub : https://www.youtube.com/watch?v=QzG0Mo5ooLo&feature=youtu.be Oh mah gosh den pub'en der ser helt legandarisk orgasmisk ut! For en stemning! Noe tilsvarende skulle vi hatt i Norge ~^_^~ Sikler over Triforce burritoen , mmmmm tons of flavor *drool* Endret 6. februar 2015 av WubWub
KaDust Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Jeg tror jeg kvalifiserer for termen "nerd", men nei takk.
WubWub Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2015 Jeg tror jeg kvalifiserer for termen "nerd", men nei takk. Finnes vel ikke noe bedre i livet enn god mat, league of legends, øl og drinker ? Det der er jo mekka for de som liker sånt
WubWub Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2015 Ja, men ikke alle nerder liker LoL. da er man ikke nerd nei, da har man bare dårlig smak.
WubWub Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2015 Så LoL er det som definerer en nerd? neida, men de som driver pub'en der sier jo det går ann å spille andre spill eller bestille mat retter som er inspirert av andre games også. så det er ikke utelukkende league of legends tema der, men gaming generelt.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 League of legends pub... Her snakker vi ikke lenger nerd, men autisme. Anonymous poster hash: c575b...e45
WubWub Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2015 (endret) League of legends pub... Her snakker vi ikke lenger nerd, men autisme. Anonymous poster hash: c575b...e45 Er nok mange nerder som er autister uansett om det er league de liker eller star wars, eller big bang theory, eller world of warcraft. Om du har vært på en spill messe før så ser man at det muligens i nerde miljø er stor overvekt av autister. Uten at jeg syntes dette er noe negativt da, nerder er alrighte folk =) stort sett. Endret 7. februar 2015 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #10 Skrevet 7. februar 2015 Nerder pleier å vet forskjellen på drømme pub og drømmepub... Anonymous poster hash: f4fd5...60f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå