AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Har du gått fra Samsung til iPhone eller omvendt? I så fall, hva likte du best? Var du fornøyd eller byttet du tilbake? Jeg skal gå fra Samsung til iPhone og jeg gleder meg som en unge, hehe. Har aldri eid noe fra Apple før, så dette blir spennende. Anonymous poster hash: 9a461...619
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Søstren min og jeg har byttet fra iPhone til Samsung, og vi er begge absolutt mest fornøyd med Samsung Anonymous poster hash: adea8...fd8 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gikk fra iPhone til Sony Xperia for halvannet år siden. Aldri sett meg tilbake! Jeg er ganske sikker på du vil angre, TS Anonymous poster hash: b28e9...fc0
Gjest Salvesen Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=kv2tt1rvZZ0 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Har du gått fra Samsung til iPhone eller omvendt? I så fall, hva likte du best? Var du fornøyd eller byttet du tilbake? Jeg skal gå fra Samsung til iPhone og jeg gleder meg som en unge, hehe. Har aldri eid noe fra Apple før, så dette blir spennende. Anonymous poster hash: 9a461...619 Myten rir deg hardt ser jeg. Anonymous poster hash: 00e8d...370
Sirah Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gikk fra samsung til iphone og skal aldri, aldri ALDRI bytte tilbake igjen Dette er kunn smak og behag TS
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Søstren min og jeg har byttet fra iPhone til Samsung, og vi er begge absolutt mest fornøyd med Samsung Anonymous poster hash: adea8...fd8 Okei Hva var den største forskjellen mellom mobilene synes du? Jeg er veldig fornøyd med min kjære S3, men den er blitt så utrolig treg over det siste året. På tide med ny mobil, og da tenkte jeg at noe nytt ville være greit. Jeg er så nysgjerrig på hva folk foretrekker egentlig. TS Anonymous poster hash: 9a461...619
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Ut i fra det jeg har sett om iPhone og det jeg har testet ut (hos venner med iPhone) så er jeg sikker på at jeg blir fornøyd. Gleder meg Men er ikke noe krise om det ikke faller i smak likevel. Er jo ikke verdens undergang. TS Anonymous poster hash: 9a461...619
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Gikk fra samsung til iphone til huawei. Aldri mer iphone. Måtte lade iphonen en gang for dagen.Huaweien lader jeg hver tredje/fjerde dag, og jeg har et over middels forbruk.Anonymous poster hash: 9fd19...cc8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Jeg har gått fra iphone til samsung og kommer aldri til å bytte tilbake. Har galaxy s5 nå og den er fantastisk. Det beste er nok at batteritiden er ca dobbel fra det jeg hadde med iphone. Og det at alle funksjoner sånn generelt er bedre. Anonymous poster hash: b8caa...00d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Har gått fra Huawei/Android til Iphone, er veldig glad i iphonen og dens oppsett. Har Android på et nettbrett og ønsker meg Ipad. Så jeg endte vel opp som en Applefan... noe jeg egentlig ikke ville. Anonymous poster hash: 1f79e...3a3
bobler Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 Gikk fra samsung til iphone til huawei. Aldri mer iphone. Måtte lade iphonen en gang for dagen.Huaweien lader jeg hver tredje/fjerde dag, og jeg har et over middels forbruk.Anonymous poster hash: 9fd19...cc8 Huawei er en knall mobil og ganske undervurdert synes jeg. Er veldig fornøyd med min Ascend P7, selv om skjermen var noe skjør.
JHF Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Gikk fra iPhone til Samsung og ønsker ikke å gå tilbake.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #14 Skrevet 6. februar 2015 Har du gått fra Samsung til iPhone eller omvendt? I så fall, hva likte du best? Var du fornøyd eller byttet du tilbake? Jeg skal gå fra Samsung til iPhone og jeg gleder meg som en unge, hehe. Har aldri eid noe fra Apple før, så dette blir spennende. Anonymous poster hash: 9a461...619 Jeg gikk fra Samsung til iPhone, og byttet tilbake igjen 6 mnd etterpå. Er mye mer fornøyd nå. Men det er smak og behag. Anonymous poster hash: bbd16...f78
Gjest Peanut Skrevet 6. februar 2015 #15 Skrevet 6. februar 2015 Jeg gikk fra android til iPhone og jeg kommer ikke til å gå tilbake. Jeg måtte lade min android to ganger om dagen, med iPhone annen hver dag med moderat forbruk, en gang om dagen med nesen i mobilen hele tiden. :3
skyflakes Skrevet 6. februar 2015 #16 Skrevet 6. februar 2015 Gikk fra HTC til iPhone og har holdt meg til epleprodukter siden
Chromium Skrevet 7. februar 2015 #17 Skrevet 7. februar 2015 Jeg bytta fra en SAMSUNG til iPhone. Perfekt valg. Har ikke angret.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #18 Skrevet 7. februar 2015 Aldri hørt om Huawei før Må nesten bare søke det opp nå for å se! Jeg får se hva jeg ender opp med til slutt. Om det er iPhone eller ikke. Jeg har en Samsung Galaxy S3. Det er en god mobil, men jeg tror den muligens har fuktskade eller noe, eller så er det vanlig at de blir trege etter en stund? Min mor har samme mobil, og hun har også problemer med at den er sørgelig treg. Veldig irriterende for å være ærlig. Tar f.eks. 5-10 sekunder å vente på at galleriet åpner fra kameraet... TS Anonymous poster hash: 9a461...619
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #19 Skrevet 7. februar 2015 Jeg gikk fra android til iPhone og jeg kommer ikke til å gå tilbake. Jeg måtte lade min android to ganger om dagen, med iPhone annen hver dag med moderat forbruk, en gang om dagen med nesen i mobilen hele tiden. :3 Android er jo operativsystemet, og sier absolutt ingenting om f.eks. batterilevetiden. Aldri hørt om Huawei før Må nesten bare søke det opp nå for å se! Jeg får se hva jeg ender opp med til slutt. Om det er iPhone eller ikke. Jeg har en Samsung Galaxy S3. Det er en god mobil, men jeg tror den muligens har fuktskade eller noe, eller så er det vanlig at de blir trege etter en stund? Min mor har samme mobil, og hun har også problemer med at den er sørgelig treg. Veldig irriterende for å være ærlig. Tar f.eks. 5-10 sekunder å vente på at galleriet åpner fra kameraet... TS Anonymous poster hash: 9a461...619 Det begynner å bli en stund siden S3 kom ut, Samsung har jo rukket å komme med to nye S-er siden den gang. Etter min erfaring blir alle mobiler tregere med tiden, på min gamle S3 hjalp det noe å slette alt og sette den opp på nytt, men appene blir stadig mer krevende ettersom telefonene blir sterkere. Det jeg elsker aller, aller mest med min S5, er muligheten for å sette på ekstremsparemodus. Særlig siden jeg har ruterbilletten på app og er avhengig av at jeg har strøm hele veien hjem! Det er også nyttig når jeg er på hytta der det ikke er mulighet for å lade, holder en uke når den står i dette utenom når jeg bruker den. Anonymous poster hash: e90f8...3b2 1
jomann Skrevet 7. februar 2015 #20 Skrevet 7. februar 2015 Jeg har Android (Samsung) privat og IOS (Iphone) i noen få sammenhenger månedlig på jobb. Iphonen synes jeg er noe herk og jeg blir stadig irritert over hvordan ting fungerer på den. Samsungen - eller rettere sagt Android - er jeg lei av og nå har jeg heller lyst til å gå over til Windows Phone ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå