AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Vi har vært veldig heldig å få leie billig en lang periode. Jeg er deltidstudent men for øyeblikket i mammaperm. Samboern har ganske lav lønn og mine inntekter er heller ingenting og skryte av for øyeblikket. Huseierne skal nå selge og vi må ut før salg. Leiligheten er heller ikke ideell for en familie på 4 så noe annet hadde vært bedre. Men dagens leiepriser for en familie på 4 er latterlige høye. Vi undersøkte husbanken og satte en plan om å søke og dermed søke om avdragsfrihet til jeg er ferdig på skolen. For øyeblikket ser det ut som eneste løsning. Vi leverte søknad til kommunen i dag men fikk beskjed om at de ikke trodde de hadde midler til det formålet nå og hun visste ikke hvor lang behandlingstiden var heller. Nå har jeg en dårlig følelse på det hele og redd jeg må flytte familien min hjem igjen til egne foreldre. Råd til hva vi kan gjøre taes imot med stor takkAnonymous poster hash: a426a...2c4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Som du selv skriver så har dere jo satt dere i den situasjonen selv. Når du velgerå få to barn før du er ferdig med å studere, så må du jo regne med at bosituasjonen deres kommer til å være mindre ideell. Jeg sier ikke at det er noe galt i å få barn før man er ferdig studert, men da kan man ikke klage på dårlig råd da, det må dere jo ha visst.... Anonymous poster hash: d661c...1a0 13
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Er så typisk denne siden å komme med nedlatende kommentarer. Jeg klager ikke på dårlig råd. Jeg ber om råd til hva vi kan gjøre i den situasjonen vi er i Anonymous poster hash: a426a...2c4 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Finn en ny plass å bo. Anonymous poster hash: bcd1f...e3b 5