Pjuk Skrevet 9. august 2004 #1 Skrevet 9. august 2004 Hvilken melodi har plaget deg mest?? Den kommer igjen og igjen, nesten umulig å få ut av hodet. For meg er det ; Grisen står å hyler :evil: :-x Skulle ønske den bare forsvant. Den er jo ikke fin engang
dreamy Skrevet 9. august 2004 #2 Skrevet 9. august 2004 Grisen står og hyler er en god favoritt.. Men den verste av dem alle for øyeblikket er: Jag trodde englarna fants, bara bara i himmelen".. men det var innan jag møtte deg .. . Jeg liker den ikke en gang, men har den på hjernen
*Emma* Skrevet 9. august 2004 #3 Skrevet 9. august 2004 En av de verste er ihvertfall melodien til Noddy ( på barnetv) og den til Mumietrollet!!! Hver gang sønnen min ser det har jeg den på hodet i evigheter etterpå... Her kommer Noddy Han svever i sitt fly Her kommer Noddy Han bor i lekeby Du store minn som tiden fly nå er det tid for eventyr å Mumie, Sniff å alle vennene ja dette blir nok spennende Her kommer Mumie..... Æsj nå fikk jeg dem på hjernen igjen...thanx
dreamy Skrevet 9. august 2004 #4 Skrevet 9. august 2004 Nå kom jeg på enda en sang som jeg har på hjernen flere dager etter at jeg har hørt den. En tullesang som naboen lastet ned sist gang han var her: :o Osama Bin Laden song - David Allen Coe..
Gjest Tex Skrevet 9. august 2004 #5 Skrevet 9. august 2004 ...nå er han her på ny igjen Vårt Mummietroll er alles venn....... med hale kort og med nese stor det beste troll som fins på jord.....
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2004 #6 Skrevet 9. august 2004 Walking on sunshine er meget (u)populær i mitt hode.
Ottine Skrevet 9. august 2004 #7 Skrevet 9. august 2004 Potetgullsangen... (Fra "Slå på ring") Har du noe potetgull? Nei,det har vi ikke....
Arkana Skrevet 9. august 2004 #8 Skrevet 9. august 2004 Kjerringa med staven var nok den verste sangen å ha på hjernen.
Rapitap Skrevet 9. august 2004 #9 Skrevet 9. august 2004 Of fysj: Hvem er denne karen med hatt og lue på. Han ligner litt på nissen igrunn,.....bla bla bla bla bla bla bla bla... Jon Blund. *grusomme timer i desember*
smykkeskrin Skrevet 9. august 2004 #10 Skrevet 9. august 2004 Selv hadde jeg vanskeligheter med å få ut Kylie Minogues, I Just Can't Get You Out Of My Head... Synes nesten teksten er ironisk hvis man forandrer på non ord. Er heller ikke så glad i denne barnesangen: Jeg har en sang som går deg på nervene går deg på nervene, går deg på nervene Jeg har en sang som går deg på nervene hele døgnet rundt åååå eller fiskebolla bor i havet havet er fiskebollas venn dette er det 33. verset nå er det bare 267 igjen ååå
Sita Skrevet 14. august 2004 #11 Skrevet 14. august 2004 En får vara som en er, når en itte vart som en sku, inni er vi like både je og du........Denne dukker opp til stadighet
Redhead Skrevet 20. august 2004 #13 Skrevet 20. august 2004 Har hatt Are og Odins sommerlåt på hjernen de siste dagene! "Klapp, klapp....." Forresten så heter det Mummitrollet ikke Mummietrollet (el Mumietrollet).
KalloRilla Skrevet 21. august 2004 #14 Skrevet 21. august 2004 Björn Skifs- Det blir alltid värre framåt natten
dreamy Skrevet 22. august 2004 #15 Skrevet 22. august 2004 Har hatt Are og Odins sommerlåt på hjernen de siste dagene! "Klapp, klapp....." Jeg også ...
Gjest Tex Skrevet 22. august 2004 #16 Skrevet 22. august 2004 Dragostea Din Tei har nok hengt seg opp her også.... :-?
virre Skrevet 22. august 2004 #18 Skrevet 22. august 2004 Melodien til Skippy (flere av oss blir litt påvirka av tv,ja...)
virre Skrevet 22. august 2004 #20 Skrevet 22. august 2004 ååååå nei, nå fikk jeg også den på hjernen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå