AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Hjelp! Har fått tre store kviser i ansiktet, og i morgen skal jeg i ett bryllup (hvor jeg er toastmaster) og ser ikke frem til å bli tatt massevis av bilder når jeg ser ut som jeg gjør. Pleier ikke å få så mange kviser i ansiktet, og de gangene jeg gjør det bryr jeg meg sjelden, så derfor har jeg ikke prøvd å finne ut hvordan jeg best mulig sminker dem vekk. Har tidligere prøvd concealer, men synes ikke det funker helt. Dessuten forsvinner den fort og de røde kvisene vil vises igjen. Noen som har noen kjempesmarte triks? Gjerne med noen man gjerne har tilgjengelig i sminkeskuffen eller som er enkelt å skaffe seg? Anonymous poster hash: d98db...414
Gjest Solstråla88 Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Det eneste som har fungert for meg er easy cover fra make up store. De kommer i rødtoner som toner vekk fargen fra kvisen. Det er i grunn en type concealer, men dette er den beste jeg har forsøkt og synes den sitter veldig godt. Påfører den etter foundation og før pudder
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Ett lite tips hvis du ikke har noe annet i hus er å bruke potetmel rett på kvisene. Tørker de fort ut over natten. Anonymous poster hash: 394e4...d38
heiduderborte Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 den følelsen er jævelig. Kjøp ansiktsmaske/skrubb/damp ansiktet og drikk en del grønn te med sitron i idag, og ta på et lag "TWO-IN-ONE blemish treating moisturiser" ifra ACO. den gjør at kvisen på en måte jevner seg litt med huden slik at sminken dekker bedre over føler jeg. Men kviser er vanskelige greier, kun medisiner som hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå