punkyB Skrevet 9. august 2004 #1 Skrevet 9. august 2004 http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/...ticle844216.ece Det hadde jo ikke gjort noe. Jeg har bare vært en gang i Paris på Zara butikk men der likte jeg meg veldig godt ! :oops:
Gjest Coral Skrevet 9. august 2004 #3 Skrevet 9. august 2004 Det hadde vært noe Liker Zara veldig godt, alltid innom når jeg er i utlandet og finner som oftest noe der også :-) Ikke helt enig med jentene i den artikkelen som mente at klærne deres er for konservative, jeg synes i hvert fall ikke det! De har et bredt utvalg, en del av klærne kan vel karakteriseres som klassiske, men konservative? Dessuten har jo Zara en stor ungdomsavdeling i mange av butikkene, med mer trendy og motepregede plagg. Syns jeg da
Gjest allium Skrevet 9. august 2004 #4 Skrevet 9. august 2004 Jippi ! Zara er den eneste kjedebutikken der jeg finner bukser som er lange nok, og som også holder mål kvalitetsmessig. Gikk amok i Spania i sommer.
MiniMjau Skrevet 9. august 2004 #5 Skrevet 9. august 2004 Zara har av og til pels og pelselementer på sine klær! Spiller det noen rolle for dere forfengelige KG'ere?
Lula Skrevet 9. august 2004 #6 Skrevet 9. august 2004 Det er jo ikke akkurat en nyhet at Zara lukter på det Norske markedet. De har sett etter lokaler i Oslo i flere år, men er veldig nøye på beliggenhet og størrelse, og de har så langt ikke funnet noe som oppfyller kravene. Dette står også i arrtikkelen i Aftenposten i dag. Dermed lar nok den første Zara-butikken i Norge vente på seg en goooooooood stund ennå. "Nyheten" om at Zara kommer til Norge har dukket opp i mediene med ujevne mellomrom i noen år nå. Vi må nok smøre oss med tålmodighet, og i mellomtiden får i shoppe på Zara når vi er i utlandet.
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #7 Skrevet 9. august 2004 Zara har av og til pels og pelselementer på sine klær! Spiller det noen rolle for dere forfengelige KG'ere? Jo, det spiller en stor rolle for meg..Men Zara er en billigbutikk, jeg stiller meg tvilende til at de koster på seg ekte pels på klærne de selger der, de ville isåfall ha kostet mye mer..Har du noen gang sett ekte pels på H&M kanskje?
Gjest Elenath Skrevet 9. august 2004 #8 Skrevet 9. august 2004 Jo, det spiller en stor rolle for meg..Men Zara er en billigbutikk, jeg stiller meg tvilende til at de koster på seg ekte pels på klærne de selger der, de ville isåfall ha kostet mye mer..Har du noen gang sett ekte pels på H&M kanskje? Nei, men Cuubs hadde det for to år siden, masse pelsdetaljer på mange av klærne.
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #9 Skrevet 9. august 2004 Nei, men Cuubs hadde det for to år siden, masse pelsdetaljer på mange av klærne. Ekte pels??
Gjest Poirot Skrevet 10. august 2004 #11 Skrevet 10. august 2004 Kaninpels er ikke dyrt. Zara er superbra. Skjønner ikke hva de i avisene mener mht at det er klær for 30-40-åringer. Selv oppdaget jeg Zara da jeg var 23. Supert om man trenger litt klassiske stilige klær.
MiniMjau Skrevet 10. august 2004 #12 Skrevet 10. august 2004 Ja, de selger ikke pelskåper akkurat, men pelsdetaljer på hansker, skjerf, krager etc. Det er jo ikke fint en gang!!! Det kan være pels fra kanin eller katt(!). Zara lover til stadighet å trekke pelsproduktene ut av butikkene,men når neste kolleksjon ankommer har de likevel pels påsydd. Må også nevne at Zara var min favorittbutikk, inntil jeg fant ut dette.
Gjest allium Skrevet 10. august 2004 #13 Skrevet 10. august 2004 Hva er problemet, hvis det er snakk om kaninpels ? Skal man bare kaste pelsen, er det bedre ?
Gjest Coral Skrevet 10. august 2004 #14 Skrevet 10. august 2004 Zara er superbra. Skjønner ikke hva de i avisene mener mht at det er klær for 30-40-åringer. Supert om man trenger litt klassiske stilige klær. Var akkurat det jeg mente også!
Gjest Coral Skrevet 10. august 2004 #15 Skrevet 10. august 2004 Det går jo an å unngå å kjøpe plagg med (kanin) pels da? Har faktisk aldri lagt merke til plagg med pels der jeg..
MiniMjau Skrevet 10. august 2004 #16 Skrevet 10. august 2004 Hva er problemet' date=' hvis det er snakk om kaninpels ? Skal man bare kaste pelsen, er det bedre ?[/quote'] Kaste pelsen? Dyrene blir ofte drept ene og alene for pelsens skyld. Dokumentar på TV2 Dyrebeskyttelsen - Levende flådd
Gjest Paff Skrevet 10. august 2004 #17 Skrevet 10. august 2004 Jeg ZARA, men jeg må innrømme at jeg syns det er DUMT at de kommer til Norge! Zara er nemlig en av de få kjedene vi enda ikke har her hjemme, og jeg er en av de som syns det er gøy å handle i utlandet - da særlig ting jeg IKKE får kjøpt her. Vi går jo alle rundt i de samme klærne jo!! (hurra for et fargerikt felleskap!). Det er mer og mer kjedelig å handle rundt om i verden når du finner de samme butikkkene/kjedene OVERALT. Syns jeg da.
Gjest allium Skrevet 10. august 2004 #18 Skrevet 10. august 2004 Såvidt jeg kan se, står det ingenting om kaninpels i artiklene du refererer til. I Spania spiser de mye kanin. Smaker godt forresten.
MiniMjau Skrevet 10. august 2004 #19 Skrevet 10. august 2004 Nei, akkurat den artikkelen/dokumentaren gjaldt katter og hunder.
Miss Fishy Skrevet 10. august 2004 #20 Skrevet 10. august 2004 Jeg har et plagg med kaninpels - kjøpt på Zara. Husker at jeg stusset litt, men valgte å tro på det som sto inne i plagget: Zara garanterer at ingen dyr er kommet til skade for å lage plagget... I ettertid har jeg tenkt litt på dette. Kan man stole på at dette er rett? Fallhøyden er jo rimelig stor, om det skulle vise seg at dette er løgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå