Sandman Skrevet 9. august 2004 #1 Skrevet 9. august 2004 Av forskjellige grunner, så befant jeg meg et sted før helgen, der jeg kom i snakk med en person som ren tidtrøyte, og jeg innledet noen høflighetsfraser om vær og vind... ...mannen var først litt vanskelig å kommunisere med, men den første hele setningen han sa, var følgende: "Jeg har fått noen små dyr, som kryper på hjernen min, det er skikkelig plagsomt"... Hvordan hadde dere respondert på et slikt utsagn...??? 1. Tuslet vekk 2. Spurt om mannen hadde oppsøkt lege 3. Gapskrattet
Gjest GreenSky Skrevet 9. august 2004 #2 Skrevet 9. august 2004 Ville bare småpratet videre jeg. - Akkurat, ja. Sier du det. Mhm.
Monstermagnet Skrevet 9. august 2004 #3 Skrevet 9. august 2004 Av forskjellige grunner, så befant jeg meg et sted før helgen, der jeg kom i snakk med en person som ren tidtrøyte, og jeg innledet noen høflighetsfraser om vær og vind... ...mannen var først litt vanskelig å kommunisere med, men den første hele setningen han sa, var følgende: "Jeg har fått noen små dyr, som kryper på hjernen min, det er skikkelig plagsomt"... Hvordan hadde dere respondert på et slikt utsagn...??? 1. Tuslet vekk 2. Spurt om mannen hadde oppsøkt lege 3. Gapskrattet Jeg ville blåst ham hardt i det ene øret og fortalt at nå er de borte.
Gjest Valhalla Skrevet 9. august 2004 #4 Skrevet 9. august 2004 Kanskje det var hans måte å fjerne en irriterende fyr som snakket om været?
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #5 Skrevet 9. august 2004 Kanskje det var hans måte å fjerne en irriterende fyr som snakket om været? Fint at du sa det, for han hadde blitt jævlig pissed hvis jeg hadde foreslått dette...
Sandman Skrevet 9. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2004 Kanskje det var hans måte å fjerne en irriterende fyr som snakket om været? Selvfølgelig, du har rett...Med min totale mangel på sosiale antenner, så har faen ikke den teorien slått meg i det hele tatt. Takk for tipset!
Comeback Kid Skrevet 9. august 2004 #7 Skrevet 9. august 2004 "Jeg har fått noen små dyr, som kryper på hjernen min, det er skikkelig plagsomt"... Jeg hadde jattet med og ventet spent på hva setning nr 2 fra fyren ville blitt.... (Hva gjorde du og hva var setning nr. 2?)
Sandman Skrevet 9. august 2004 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2004 (Hva gjorde du og hva var setning nr. 2?) Etter en lang, noe trykkende kunstpause, fikk jeg et anfall av seriøsitet, og spurte(sannsynligvis med et måpende ansiktsutrykk), om han hadde oppsøkt lege... Svaret var noe slikt(på dialekt): "dåkktera trur jo itte på følk..." Da...gikk jeg litt unna...og klarte faktisk å kvele latteren...
Comeback Kid Skrevet 9. august 2004 #9 Skrevet 9. august 2004 .......og dermed var han kvitt døllingen som kjedet ham med prat om vær og vind. Job well done.
Gjest Valhalla Skrevet 9. august 2004 #10 Skrevet 9. august 2004 I Norge snakker man ikke uten videre med fremmede,og sånn liker de fleste det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå