Gå til innhold

Nysgjerrig, etter å ha lest andre innlegg her,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, enda en slik tråd!

Så, gutter. Hva tror dere?

Utseendet:

Jeg er en 180 høy og slank jente, har ikke mer muskler enn at jeg ser feminin ut og er utholdene. Jeg har slett og mykt hår som rekker meg til under brystet. Mørkt brunt hår. Jeg har B-cup bryster, så jeg har søte faste bryster som jeg er veldig fornøyd med. Snerten rumpe, ikke veldig stor, men fast.

Jeg har et pent ansikt, og ren hud så jeg bruker kun mascara til vanlig. Om jeg vil pynte meg litt ekstra tar jeg på eyeliner, øyenskygge, litt pudder og blush, men aldri mye sminke. Jeg har blå øyne, og jeg har naturlige øyenbryn som ikke er nappet bort til en tynn strek, men de er heller ikke veldig kraftige.

Jeg har flotte lange ben. Passe brede hofter, smal midje, flat mage. Timeglassfigur.

Lys i huden på vinteren, solbrun om sommeren.

Personlighet:

Jeg elsker å være ute. Naturen er mitt fristed, og en ferie for meg er å være ute i naturen i 2-3 uker. Enten det er telttur til fots, kanotur eller å bo en liten koie eller seter utrn strøm og innlagt vann. Jeg er avhengig av å ha hund. Jeg skulle helst jobbet med hund, og drømmejobben innebærer å ha 2-3 hunder på fulltid 5 dager i uken, i tillegg til min egen hund. Sånn som ting er nå er ikke dette mulig. Men en dag skal det bli det. Jeg ønsker også etterhvert å ha mer enn en hund selv.

Jeg synger, og jeg spiller noe gitar. Musikken jeg synger og spiller er ikke tatt fra VG-lista eller typiske sanger alle spør om når man drar frem gitaren. For meg er musikk veldig personlig, og sangene jeg velger å synge og spille er etter hvordan jeg føler meg. Musikk er en viktig del av livet mitt.

Jeg trener ikke på et treningstudio, men jeg holder meg aktiv hele tiden ved å være ute. Jeg har et sunt kosthold, spiser mye fisk, men jeg elsker kjøtt. Spesielt viltkjøtt.

Jeg skyter med både rifle og hagle, og jeg jakter litt småvilt nå og da.

Jeg trives veldig godt med alle de fire årstidene vi har i Norge, og sover gjerne utendørs uansett vær.

Jeg er opptatt av interiør, og at hvordan jeg har innredet huset skal gjenspeile hvordan jeg er.

Jeg er full av følelser, og jeg er veldig hengiven i et forhold. Jeg liker å gi mye av meg selv, og jeg setter selvfølgelig pris på å få noe igjen for det. Jeg kan bli litt amper til tider, men jeg merker det veldig lett selv, og unnskylder meg alltid dersom jeg føler jeg har vært urettferdig. Ellers har jeg en lang lunte, så det skal mye til for å gjøre meg sint.

Jeg elsker kos og nærkontakt. Jeg kan ligge i timesvis og bare slappe av hvis jeg kan ligge i armkroken til min kjære.

Jeg har noen uvaner, som at jeg ofte glemmer småting jeg skal gjøre. F.eks å handle inn noe i butikken. Så jeg skriver huskelister hvis jeg må huske mer enn to ting til dagen etterpå.

Jeg biter negler, og jeg snuser. Prøver å slutte med begge deler.

Jeg liker å ta meg en øl, en god vin, eller et glass cognac innimellom. Men jeg hater å dra på "byen". Jeg drikker meg sjeldent full, men om jeg blir invitert på en hjemmefest takker jeg gjerne ja.

Jeg ser nesten ikke på TV, jeg er lite på data. Jeg kan nesten ingenting om data eller TV faktisk. Mobilen er nesten alltid på lydløs, og jeg legge den ofte igjen inne når jeg går ut.

Jeg har bagasje. Men prater lite om dette, da jeg ikke ønsker å henge igjen i fortiden. Så jeg har lært meg å koble helt ut. Jeg kan stirre tomt ut i lufta og tenkte på absolutt ingenting. Bare for å få en pause hvis hverdagen blir fyllt med mye stress og mas.

Jeg eier et hus, og jeg har fulltidsjobb. Jeg ønsker å begynne å studere igjen for å få en jobb som passer bedre til min livsstil.

Jeg trives godt i daffeklær, går stortsett i turtøy, da jeg er ute og går tur minimum en gang pr. dag. Jeg er også veldig glad i å pynte meg med fine kjoler, men dette gjør jeg mest om våren/sommeren, da jeg ikke liker å fryse.

Jeg ønsker meg barn. To stykker. Jeg ønsker meg også et lite småbruk etterhvert.

Jeg har 3 veldig gode venninner, utover det har jeg en del "overfladiske" vennskap eller hva jeg skal kalle det. Alle kameratene mine forsvant den dagen jeg fikk meg kjæreste. Der lærte jeg en viktig lekse.

Jeg har vært aktiv i politikken. Jeg ga meg fordi jeg vokste og fikk andre verdier, og nå er det ikke lenger ett spesifikt parti jeg føler jeg kan relatere meg til. Men jeg liker å diskutere. Jeg liker å tenke.

Jeg anser meg selv som litt over gjennomsnittet smart, og veldig reflektert.

Jeg liker å lage mat, og jeg spiser det meste.

Jeg har god selvtillit. Jeg er ærlig, jeg er faktisk gjennomsiktig hvis jeg prøver å lyve. Jeg er meg selv, alltid. Jeg kan ha dårlige dager hvor humøret er på bånn, men det skal ikke mye til for å lette på humøret mitt de dagene. Ofte holder det med bare en klem.

Nå har jeg en kjæreste som passer meg veldig bra. Men jeg er likevel nysgjerrig på hva gutta her inne har å si til ei jente som meg etter å ha lest flere slike innlegg her den siste tiden. Vet dette ble veldig langt, så skjønner det om ikke alle gidder å lese gjennom alt. Haha.

Jente 23.

Anonymous poster hash: d36ce...3bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for høy.

Anonymous poster hash: b5910...efd
  • Liker 3
Skrevet

Denne beskrivelsen der passer for så utrolig mange at den blir kjedelig

Men lykke til, da....

Anonymous poster hash: 7d59a...070
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Synes vel det er litt spesielt at en med kjæreste skriver slike innlegg, ønsker jo en som ikke trenger oppmerksomhet fra andre menn enn meg.

Men ellers virker du som en kul jente.

Endret av Summers
  • Liker 6
Skrevet

Noen ganger når jeg leser innlegg her inne tenker jeg med meg selv

"Du er anonym, du skriver til og med ikke med nick, og du beskriver deg selv som et glansbilde... er du deg selv eller beskriver du nettopp den du skulle ønske du var.. og er ikke det veldig veldig veldig trist hvis det er sånn...? "

• Liker 6
Gjest PetterPanne
Skrevet

Hva var det du prøvde oppnå med dette innlegget? Er ikke det viktigste hva typen din syns og ikke andre menn?

Skrevet

Klart det er viktigst hva typen min mener. Jeg var rett og slett bare nysgjerrig. Hadde jeg ønsket masse oppmerksomhet fra andre menn, hadde jeg ikke skrevet som anonym :)

Anonymous poster hash: d36ce...3bf

Skrevet

Du har vel ikke timeglassfigur når du har små bryster? (Ikke at det er viktig, men stusset litt på det)

Anonymous poster hash: 167d0...040
  • Liker 1
Skrevet

Et slikt bekreftelsesbehov anser jeg som veldig lite attraktivt.

Anonymous poster hash: 7d251...8da
  • Liker 8
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tja, hva tenker man?

Det som leses er 'jeg', 'jeg', 'jeg'

Første tanke blir 'hvem er du for andre?'

Hvordan oppleves du for andre mennesker?

Du beskriver din egen oppfatning av deg selv, vet du hvordan du oppleves for andre mennesker?

• Liker 5
Skrevet

Slutt med disse trådene!!!!! De er selvopptatte og totalt uinteressante for andre enn dere selv.

Hva feiler det dere oppmerksomhetssyke jenter?

Lurer du på om du er attraktiv -- lag deg profil på en datingside.

Anonymous poster hash: 8ee6b...5ac

• Liker 3
Skrevet

Tja, hva tenker man?

Det som leses er 'jeg', 'jeg', 'jeg'

Første tanke blir 'hvem er du for andre?'

Hvordan oppleves du for andre mennesker?

Du beskriver din egen oppfatning av deg selv, vet du hvordan du oppleves for andre mennesker?

Nettopp.. Jeg tenker at verden hadde vært et MYE bedre sted å leve hvis alle hadde blitt mer bevisst på hvordan andre oppfatter dem, kontra hvordan de selv tror de blir oppfattet! :)

Skrevet

Orket ikke lese alt. Virker for selvopptatt for min smak.

Anonymous poster hash: 2b4d6...ed4
  • Liker 3
Skrevet

PS : Også et varseltegn med jenter som søker bekreftelser for alt mulig rart over nett. Hva gjør du når du føler deg oversett av kjæresten din en gang? Går til vennene hans for å få komplimenter? Nei usj.

Anonymous poster hash: 2b4d6...ed4
  • Liker 4
Skrevet

Hvorfor skriver ikke alle forfatterne av disse trådene heller en kontaktannonse?

Der treffer man gjerne rett målgruppe. Men man bør jo helst være singel.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er hun jenta som postet samme tråd her igår, og du kommer til å få grådig mange frekke og stygge svar her inne.. Særlig hvis du prøver å forklare deg om noen kommer med frekke spørsmål og påstander.. Folk kommer til å spekulere om ditt og datt, så hvis du vil ha ordentlige tilbakemeldinger burde du ikke poste på kg.. Veldig mange her inne ser ut til å bli sjalu fordi du beskriver deg som et "glansbilde" som de mener at ikke stemmer i virkeligheten, men vær så snill hev deg over kommentarene du får her.

Ut ifra det jeg leser så virker du som ei herlig jente som absolutt er attraktiv blandt gutta. (Men jeg er jo jente selv da, og du var ute etter gutters mening, men uansett..)

Bare en liten "advarsel" fra meg, for jeg ble omtrent brent på bålet som ei heks her igår siden jeg la ut samme greie..

Anonymous poster hash: be493...ceb

Skrevet

Jeg er hun jenta som postet samme tråd her igår, og du kommer til å få grådig mange frekke og stygge svar her inne.. Særlig hvis du prøver å forklare deg om noen kommer med frekke spørsmål og påstander.. Folk kommer til å spekulere om ditt og datt, så hvis du vil ha ordentlige tilbakemeldinger burde du ikke poste på kg..

Anonymous poster hash: be493...ceb

Du burde ikke "poste" noe sted. Det er da åpenbart for alle. Respons på sin attraktivitet, utseendemessig og personlighetsmessig, får man i det virkelige liv, rundt virkelige mennesker.

Uavhengig av om svarene er positive eller negative, sier de ingen verdens ting.

Anonymous poster hash: 7d251...8da

• Liker 1
Skrevet

Og bilder sier fremdeles mer om utseende enn ord....

• Liker 1
Skrevet

Du hørtes ekstremt kjedelig ut. Jeg duppet faktisk av litt mens jeg leste beskrivelsen din. :sleeping:

Anonymous poster hash: e8c88...92a
  • Liker 3
Skrevet

Høres ut som du er veldig høy på deg selv.. endeløse beskrivelser av hvor "perfekt" du er, og bare en ørliten kommentar om dine negative sider, som at du "glemmer å handle ting i butikken"?

Særlig...

Anonymous poster hash: b6f10...245

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...