AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Så har jeg endelig bestilt time til voksing første gang. Leste (blant annet i tråd her på KG!) at jeg burde spare hårvekst i 3-4 uker, så jeg gjorde nå det da. Så tar jeg kontakt for å bekrefte timen på lørdag,og får beskjed om "husk at du ikke kan ha mer enn to uker hårvekst". Neivel? Fikk dermed beskjed om å utsette timen to uker, så timen nå ble avlyst. Seriøst, er det umulig å vokse seg nå??! Grunnen til at jeg vil vokse meg er jo at jeg IKKE liker å glattbarbere meg, så jeg gidder jo ikke gå gjennom kløhelvete for å kunne vokse meg. Så jeg kan altså ikke vokse meg, da? Har en annen time et annet sted som jeg ikke har rukket å avbestille, så lurer på om jeg skal gå dit og håpe at de ikke avviser meg fordi jeg har 3-4 uker med hårvekst? Eller er ikke det vits? Anonymous poster hash: 0decb...822
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Det hørtes veldig rart ut. Jeg vokser jevnlig (brasiliansk og legger, lår osv), og har fått beskjed om at 5-6 uker er perfekt. De kan da umulig få med alle hårene med bare 2 uker hårvekst? Ville hvertfall hørt med det andre stedet! På stedet jeg vokser, klipper de bare litt om håret er for langt, de sier aldri at man må barbere og komme tilbake. Anonymous poster hash: b857d...169
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Det hørtes veldig rart ut. Jeg vokser jevnlig (brasiliansk og legger, lår osv), og har fått beskjed om at 5-6 uker er perfekt. De kan da umulig få med alle hårene med bare 2 uker hårvekst? Ville hvertfall hørt med det andre stedet! På stedet jeg vokser, klipper de bare litt om håret er for langt, de sier aldri at man må barbere og komme tilbake.Anonymous poster hash: b857d...169 Altså, det er første gang jeg skal vokse. Og de mener jeg må barbere meg to uker før. Men jeg gjorde det for 3-4 uker siden og det er visst for mye. Anonymous poster hash: 0decb...822
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Mener hun at det var for langt kunne du jo bar klippet og trimmet det ned. Det gjorde jeg en gang jeg fant ut at det var blitt altfor langt. Anonymous poster hash: 3d193...5b4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Mener hun at det var for langt kunne du jo bar klippet og trimmet det ned. Det gjorde jeg en gang jeg fant ut at det var blitt altfor langt.Anonymous poster hash: 3d193...5b4 Men hvordan skal jeg trimme det der bak? Er jo ikke mange mm det er snakk om... Anonymous poster hash: 0decb...822
Frk. Lolly Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Hårene bør være ca 1 cm første gangen. Da får voksen godt tak og det er en indikasjon på at alle hårene er kommet ut. Om hårene er så lange at man risikerer å brekke dem, klipper man til lengden er optimal. Dra til den salongen du ikke har avbestilt hos og ikke nevn det. De fikser det helt sikkert
Neeli00 Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Kommer an på hvor mye hår man har der naturlig. Regelen jeg har blitt fortalt de fleste steder er minimum 1 ukes hårvekst, men de har ikke gitt noe max. Eneste de sier er at dersom hårene er for lange "lugger" det langt mer og blir vondt. Samt at det selvsagt er mer jobb og litt vanskeligere for hudpleieren. Du får nesten se an din egen hårvekst. Men de sier neppe nei når du kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå