Gå til innhold

Er Smartlipoklinikken som er sertifiserte det beste valget for fettfjerning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I lengre tid har jeg forsøkt å bli kvitt fett ved ankler og øvre del av magen. Trodde dette handlet om trening og kosthold, men etter en rekke samtaler med leger, er dette snakk om fett som er på såkalte vanskelige områder og som er krevende å bli kvitt ved hjelp av normale metoder. Som leger kunne de ikke anbefale noen metode siden dette ikke var jamført med deres praktikk.

Jeg har derfor sjekket litt rundt og ser at Smartlipo er det som er midt i blinken for mitt vedkommende og mine problemområder. Ser det er mange som tilbyr dette og blitt litt forvirret av det store tilbudet, men er det ikke slik at jeg burde velge Smartlipoklinikken? Det ser ut som at de er sertifiserte for denne typen behandlinger. Og de virker som de har mange fornøyde kunder.

Hva er deres erfaring? Hvilke andre klinikker er sertifiserte for Smartlipo- behandling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra hva jeg kan se så er Smartlipoklinikken sertifiserte, så sant man trenger sertifisering? :sjokkert: Jeg har en venninne som fjernet fett etter fødselen på SMartlipoklinikken, og jeg har sett med egne øyne at ganske overdrevent mye fett kan forsvinne over natten. Venninnen min sa ikke noe om at hun hadde fjernet fett med Smartlipo før vi var på et av Oslo Citys mange prøverom og jeg ser at hun har et bittelite arr på magen.

Jeg er fortsatt i tvil på om hun snakker sant, for hun sa hun hadde tatt operasjon på Smartlipoklinikken dagen før. Jeg synes ikke det er min sak å spørre om slike ting, men er det virkeliog slik at man er helt pigg dagen etter smartlipo?

Uansett om man må ligge i flere uker, jeg selv synes resultatet ble svært merkbart og nesten verdt bli liggende for :laugh: hehe

Skrevet

Jeg har tatt smartlipo, klinikken jeg utførte dette på skal jeg nevne med tanke på reklame, men inngrepet er svært moderne, og avansert teknologi. Dere skulle sett hvor redd jeg var når jeg skulle ta operasjonen. Jeg så for meg tradisjonell fettsuging med svære pinner og intstrumenter, og ikke minst masse smerte.
Når jeg omsider hadde blitt beroliget av lege må jeg si dette var en litt anderledes opplevelse enn hva jeg hadde trodd.

Det som var mest ubehagelig med Smartlipo, var ironisk nok bedøvelsen. Det var ganske guffent, men etter dette var Smartlipo ganske så smertefritt :)

Jeg trengte heller ikke fri dagen etter, selv om jeg hadde avspassering dagen etter. Så jeg tror venninen din er ærlig når hun shoppet dagen etter. Det gjorde iallefall jeg på min avspasseringsdag ;)

Jeg må være ærlig med dere og fortelle at jeg valgte Smartlipo ved en klinikk for å få en kick-start med et sunnere liv. Jeg la aldri skjul på dette, og ble anbefalt å starte med trening og kosthold. Jeg er skrudd sammen slik at jeg må ha en merkbar gulrot for å bli motivert. Om jeg kunne starte mitt nye liv og struktur måtte det bli med noen kilo lettere. Det er ofte enklere å forsvare en slank figur, enn å jage bort fettet. Jeg har tidligere slitt med å vite hvor jeg skal begynne for å gå ned i vekt. Med Smartlipo visste jeg veldig godt hvor jeg skulle begynne, nemlig passe på figuren.
Jeg har heller ikke hatt noen problemer i ettertid, men nå har jeg også holdt meg i mye aktivitet og trener 3-5 ganger i uken, så jeg følger legens råd med å benytte meg av naturlig trening og sunt kosthold.

Skrevet

Jeg har tatt smartlipo, klinikken jeg utførte dette på skal jeg nevne med tanke på reklame, men inngrepet er svært moderne, og avansert teknologi. Dere skulle sett hvor redd jeg var når jeg skulle ta operasjonen. Jeg så for meg tradisjonell fettsuging med svære pinner og intstrumenter, og ikke minst masse smerte.

Når jeg omsider hadde blitt beroliget av lege må jeg si dette var en litt anderledes opplevelse enn hva jeg hadde trodd.

Det som var mest ubehagelig med Smartlipo, var ironisk nok bedøvelsen. Det var ganske guffent, men etter dette var Smartlipo ganske så smertefritt :)

Jeg trengte heller ikke fri dagen etter, selv om jeg hadde avspassering dagen etter. Så jeg tror venninen din er ærlig når hun shoppet dagen etter. Det gjorde iallefall jeg på min avspasseringsdag ;)

Jeg må være ærlig med dere og fortelle at jeg valgte Smartlipo ved en klinikk for å få en kick-start med et sunnere liv. Jeg la aldri skjul på dette, og ble anbefalt å starte med trening og kosthold. Jeg er skrudd sammen slik at jeg må ha en merkbar gulrot for å bli motivert. Om jeg kunne starte mitt nye liv og struktur måtte det bli med noen kilo lettere. Det er ofte enklere å forsvare en slank figur, enn å jage bort fettet. Jeg har tidligere slitt med å vite hvor jeg skal begynne for å gå ned i vekt. Med Smartlipo visste jeg veldig godt hvor jeg skulle begynne, nemlig passe på figuren.

Jeg har heller ikke hatt noen problemer i ettertid, men nå har jeg også holdt meg i mye aktivitet og trener 3-5 ganger i uken, så jeg følger legens råd med å benytte meg av naturlig trening og sunt kosthold.

Hva betalte du for dette da?

Anonymous poster hash: 00b2c...c6c

Skrevet

Vel å bra å lese alle som er fornøyde med Smartlipo som fettfjerner. Jeg synes det bør skilles mellom nødvenig- og unødvenig slanking. Smartlipo er en vanvittig bra fettfjerner, men jeg synes det er trist å se de tifleller hvor Smartlipo misbrukes. Jeg tror hensikten med denne behandlingsformen er å fjerne fett som er vanskelig å få bort, for det finnes faktisk. Sånn feks bak låret og overarmer. Men det jeg mistenker det er mange tilfeller hvor denne behandlingen blir brukt på områder som kunne vært trent opp av seg selv ved litt iniativ av personen selv.

Smartlipoklinikken er veldig seriøse på dette, og har ved flere anledninger nektet å utføre behandlinger på personer som kan løse problemet selv. Et minimumkrav må være at pasienten har forsøkt å gjøre noe med situasjonen, men som mislykkes. Men dersom man er for lat for å bli kvitt plagsomt fett, er det da rettferdig å ta en snarvei å bare fjerne det?
Dette er på mange måter det som medfører til at samfunnet oppleves som ytrestyrt og fasade-basert. Folk blir mer og mer jålete, og jeg tror Smartlipo-klinikker kommer til å tjene med haugevis med penger på sikt når folk generelt blir mer og mer forfengelige.

Nå skal ikke jeg være moraliserende eller dømmende, for Smartlipo er en fantastisk oppfinnelse, og som begynner å bli svært trygg og sikker siden den har eksistert i en god del år. men jeg håper det kommer flere krav etterhvert om hvilke pasienter som oppfyller kravene for Smartlipo-behandling.
Samtidig som jeg håper at folks vett og moral generelt assosierer Smartlipoklinikken som et sted som hjeper pasienter med å bli kvitt problematisk fett, og ikke de som ønsker å «pynte» seg til bikinisesongen.

Skrevet

I lengre tid har jeg forsøkt å bli kvitt fett ved ankler og øvre del av magen. Trodde dette handlet om trening og kosthold, men etter en rekke samtaler med leger, er dette snakk om fett som er på såkalte vanskelige områder og som er krevende å bli kvitt ved hjelp av normale metoder. Som leger kunne de ikke anbefale noen metode siden dette ikke var jamført med deres praktikk.

Jeg har derfor sjekket litt rundt og ser at Smartlipo er det som er midt i blinken for mitt vedkommende og mine problemområder. Ser det er mange som tilbyr dette og blitt litt forvirret av det store tilbudet, men er det ikke slik at jeg burde velge Smartlipoklinikken? Det ser ut som at de er sertifiserte for denne typen behandlinger. Og de virker som de har mange fornøyde kunder.

Hva er deres erfaring? Hvilke andre klinikker er sertifiserte for Smartlipo- behandling?

Smartlipoklinikken er sertifiserte for behandlingsformen de praktiserer, når jeg besøkte de hadde de en rekke forskningsmateriale og holder seg tydeligvis oppdaterte. Og er svært interessert alt innenfor optimalisering av Smartlipo som behandlingsform. Det var liksom ikke noe annet logisk alternativ til fettfjerning etter jeg fikk se hvordan dette praktiseres.

Lite smerter, ingen restitusjontid og et resultat man ikke trodde kunne gå an.

Jeg er som dere sikkert en svært fornøyd kunde, og som kan anbefale Smartlipoklinikken til dere som ønsker å fjerne fett på vanskelige og krevende områder på kroppen.

Til dere som vurderer Smartlipo for å stramme dere opp til sommeren; Gå og legg dere igjen om dere ikke gidder å ta saken i egne hender!!!

Smartlipo skal kun benyttes i tilfeller hvor det er vanskelig å fjerne fett. Dette er ikke ment som et slankemiddel eller slankemetode!

Når jeg tok operasjonen var det ikke mange ytrestyrte mennesker å se på venterommet, så virker som klinikken er seriøs.

Skrevet

Hva betalte du for dette da?

Anonymous poster hash: 00b2c...c6c

Jeg betalte i overkant av 33 000,-, høres kanskje stivt ut, men da trenger jeg ikke å gjøre noe mer, bortsett fra å holde meg i naturlig form.

Jeg fikk streng beskjed om at Smartlipo ikke er ment som noe snarvei til slankere liv, men en hjelpende hånd og en pangstart på et slankere liv.

• 3 år senere...
Skrevet

Gammel tråd, men interessant å se at alle som er så fornøyde er helt nye brukere som har kommentert.

Kanskje det er noen andre brukere på forumet som har erfaring med dette? 

Anonymkode: 029b4...d23

Skrevet

Dytter opp denne!

Kan noen flere fortelle om erfaringene med SmartLipo? Noe som har prøvd på Novelaklinikken? 

Er det mulig å skjule for samboer tror dere mtp blåmerker osv. Han er så fryktelig moraliserende og dobbeltmoraliserende på dette området. 

Vurderer Smartlipo knær og innside lår - fortell om noen har gjort det og hvilke begrensinger det har for trening og sex etc

Skrevet

"Smart" tror jeg er sett fra klinikkens ståsted. Får ikke det hjelpeløse språket alle alarmklokker til å kime?

Anonymkode: c2b0d...cd2

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

"Smart" tror jeg er sett fra klinikkens ståsted. Får ikke det hjelpeløse språket alle alarmklokker til å kime?

Vel, det kalles vel smart fordi det regnes som mindre inngripende enn tradisjonell fettkirurgi og gir blandt annet kortere rekovalenstif. Greit å ta et kjapt Googlesøk før du kommenterer. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det kalles vel smart fordi det regnes som mindre inngripende enn tradisjonell fettkirurgi og gir blandt annet kortere rekovalenstif. Greit å ta et kjapt Googlesøk før du kommenterer. 

Jeg bare ler og ler, men Smartlipo ler sist, og best, og hele veien til banken.

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare ler og ler, men Smartlipo ler sist, og best, og hele veien til banken.

Har du prøvd?

Skrevet
41 minutter siden, Sofiii skrev:

Har du prøvd?

Prøvd hva?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvd hva?

Har du prøvd SmartLipo behandlingen som er tema for tråden? Jeg oppfattet det som at du mente behandlingen hadde 1. ikke direkte tillitsvekkende navn og 2. ikke verdt pengene ettersom behandlerne ler hele veien til banken (og jeg som har kjøpt tydeligvis ikke ler med dem i bikini med tighte lår)

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Sofiii skrev:

Har du prøvd SmartLipo behandlingen som er tema for tråden? Jeg oppfattet det som at du mente behandlingen hadde 1. ikke direkte tillitsvekkende navn og 2. ikke verdt pengene ettersom behandlerne ler hele veien til banken (og jeg som har kjøpt tydeligvis ikke ler med dem i bikini med tighte lår)

Er det er seriøst ment spørsmål? 

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det er seriøst ment spørsmål? 

Ja, og spørsmålet er svært enkelt; Har du erfaring med behandlingen denne tråden diskuterer?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Sofiii skrev:

Ja, og spørsmålet er svært enkelt; Har du erfaring med behandlingen denne tråden diskuterer?

Og synes du forøvrig at Smartphone, Smart tv,smartwatch etc er like håpløst navngitt og eksempler på "hjelpeløst språk" som får alarmklokkene til å kime? 

Skrevet (endret)

Mange KG-ringrever i denne tråden... :sarkasme:

Endret av T-Rex
Skrevet
16 minutter siden, Sofiii skrev:

Nei - åpenbart ikke? Hvorfor skulle jeg benytte meg av noe jeg mener er verdiløst?

12 minutter siden, Sofiii skrev:

Og synes du forøvrig at Smartphone, Smart tv,smartwatch etc er like håpløst navngitt og eksempler på "hjelpeløst språk" som får alarmklokkene til å kime? 

Er dette et seriøst spørsmål?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...