AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Skal ha vogn nr. 2, skal i hovedsak brukes på tur og på kjøpesenter. Skal ha plass ved siden av hundebur. 😊 Anonymous poster hash: 3db55...f55
Mazilla Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Til den bruken ville jeg ha gått for City minien Vi kjøpte den da største her var 15 mnd, og hadde planlagt å bruke den som ekstravogn, men det tok ikke lang tid før city crossen vår stod ubrukt i gangen, så den ble raskt solgt
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Tusen takk for svar! Det eneste jeg ikke liker med Minien er at fotstøtten ikke kan tas opp. Ser ubehagelig for barnet å sove med bena nedover..Anonymous poster hash: 3db55...f55
Gjest Magdalene Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 City mini GT! Fantastisk vogn på alle måter. Minsten har sovet godt der hvertfall, selv om beina er nedover.
Huttetugla Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Har brukt begge, og anbefaler Elite, sætlig med tanke på tur.
Mazilla Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Ja, akkurat det med tur lurte jeg også litt på.. Hva slags turer er det snakk om? Vi har brukt mini (uten GT) på turstier, men det er klart elite er bedre hvis det er snakk om skikkelig offroad Men da tenkte dere kanskje å bruke vogn nr 1, TS?
Vindmølle Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Hvis det skal være en nummer to vogn som skal brukes til shopping og småturer hadde jeg gått for mini (evt gt). Vi er kjempefornøyd med vår, og merker at vi bruker den mer og mer fremfor TFK'en. Den stor vognen bruker vi nå mest når vi skal på lengre turer, eller vet at vi skal gå på sti el. For oss var vekten til vognen avgjørende. Mini veier knappe 8 kg, mens elite veier nesten 4 kg mer. GT omtrent midt mellom. For oss er den en vogn vi løfter mye inn og ut av bil, opp trapper osv og da er det greit at vognen ikke veier så mye. At vognen er nokså "enkel" uten fotstøtte osv har ikke vi reagert på, det virker som at lille sover godt i vognen likevel. For røffere bruk hadde jeg gjerne vurdert Elite, men er det i hovedsak en asfalt/kjøpesentervogn ser jeg ingen grunn til å velge noe annet enn mini/mini gt.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 Tusen takk for alle svar!! Vognen vil først og fremst bli brukt på tur, type grusveier. Vi har hund, og går mye tur i områder vi kjører bil til (derfor ønsker vi en mindre vogn lagt sammen). Er veldig fornøyd med Emmaljungaen, da vi går tur hver dag, men den er for stor for bilen + hundebur. Så altså, vognen skal brukes mest på tur, men også på kjøpesenter og ferier. 😊 Anonymous poster hash: 3db55...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå