Gå til innhold

Legger

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Er det virkelig ikke noe som skal gå usett forbi uten komplekser lengre? Her gikk jeg i flere år og var fornøyd med ine slanke legger, helt til ei venninne sa: Å du har like tynne legger som meg, jeg syns det er så jækla flaut ikke sant, så jeg tør ikke gå med kjole IKKE SANT

og har man tykkere, er det fotballegger og lite sjarmerende. Ikke vet jeg. Jeg synes (så klart usikkert) at begge deler er pent, men nå vil jeg ha litt tykkere legger og lurer på hvordan det skal gå til.

Enten fotballegger eller kalvebein, hva??? Jeg blir så frustrert!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er av kategorien fotballegger jeg da!!! :roll:

runde og store, og bare muskler!! :sjarmor:

Om leggene er fine eller ikke kommer jo litt an på resten av kroppen også da! Jeg innbiller meg liksom at du er ei slank jente, ergo er det ganske naturlig at også leggene dine er slanke!

jeg er tettere i kroppen, og synes dermed også at det ser greit ut med kraftigere legger.

Eneste problemer er jo at jeg aldri kan kjøpe meg høye støvletter som ikke har knyting opp hele eller er elastiske i skaftet... :roll:

Gjest gjest1
Skrevet
Er det virkelig ikke noe som skal gå usett forbi uten komplekser lengre? Her gikk jeg i flere år og var fornøyd med ine slanke legger' date=' helt til ei venninne sa: Å du har like tynne legger som meg, jeg syns det er så jækla flaut ikke sant, så jeg tør ikke gå med kjole IKKE SANT![/quote']

Æsj, noen er ikke fornøyde med mindre de er misfornøyde. Ikke hør på venninna di i dette tilfellet. Jeg har legger som tømmerstokker (fri for muskler og form...) og jeg er dritmisunnelig på deg som har slanke legger. Gå i kjole! (Det gjør selv jeg med stokkleggene...)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg går i kjole men tenker likevel at folk ser på meg og tenker "fy så stygge og tynne legger" spesielt etter noen meninger her inne også ;) neida men det er vel til de ekstremt tynne antar jeg? Urk. Kan ikke alle bare være enten smellfeite, styggtynne, bimbopene eller heksefæle uten at folk skal analysere dem?

Gjest Lilleulv
Skrevet

har oxo ganske tynne legger... de ble litt kraftigere da jeg trente og hadde muskler *sukk* men er forsåvidt litt fornøyd allikevel. Jeg har funnet ut at det jeg kler best er kjoler/skjørt til noen cm under kneet eller litt lenger ned på leggen. liker ikke skjørt som slutter over kneet...

Skrevet

Misunnelig på både tykke og tynne legger da mine er fulle av psoriasis og andre ting som er til sjenanse :veldigsur:

Gjest Madley
Skrevet

Jeg ser ikke leggene mine selv. Bare forfra i speilet og da er det på en måte ikke mitt problem om de ikke er så bra...

hehe....på samme måte som jeg ikke ser om baken er full av cellulitter..Hei hvem som oppsøker et problemområde da???

Skrevet

Det fins igrunnen ikke grenser for hva man kan ha komplekser for... Ikke tenk mer på leggene dine du Spidey - jeg er temmelig sikker på at de er helt suverene og de virker, gjør de ikke? :wink:

Skrevet

Begynn å gå på tå, da skal jeg love deg at du får leggmuskler.

Eller gjør som meg, våkn opp midt på natta med en sinnsyk krampe i leggen.

Dæven da blir du støl dagen etter da.

Skrevet

Jeg har fæle, ekle fotball-legger som det tydeligvis ikke er mulig å bli kvitt, og ville gjort mye for tynne, sexy legger. Men vi blir vel aldri fornøyde. blir vi? Kle på deg kjolene dine og vær stolt over beina dine du.

Skrevet

Jeg går rundt og innbiller meg at jeg har tykke legger.

Men jeg har ikke det ser jeg, når jeg ser i speilet.

Akkurat som jeg innbiller meg at jeg har Dumbo-ører.

Det er det også bare jeg som ser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...