AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Hvor lang tid tar det fra man tar atarax til man merker virkning? Jeg sliter med ekstrem uro og angst. Anonymous poster hash: e16c1...f3f
Gjest Margit Spat Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Mener det står en halvtime i pakningsvedlegget. Egen erfaring er at det gjerne tar nærmere en times tid før man merker det ordentlig.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Hvor lang tid tar det fra man tar atarax til man merker virkning? Jeg sliter med ekstrem uro og angst. Anonymous poster hash: e16c1...f3f Hvis du hadde Googlet det istedet for å spørre her så hadde sett ut i fra Felleskatalogens sider at de har effekt innen 30 minutter. Anonymous poster hash: 8f9f2...275
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Du kan IKKE stole på svar du får her når det gjelder dosering av legemidler. Jeg har sett livsfarlige råd gitt i beste mening. Snakk med lege eller farmasøyt. KG er veldig gal adresse for slike spørsmål, og det er heller ikke lov å diskutere slike problemstillinger.Anonymous poster hash: 14cf4...926 5
Alja Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Nå fikk jeg jo bare råd om å følge vedlegget da.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Nå fikk jeg jo bare råd om å følge vedlegget da. Ja, men du bør ikke bruke kg som arena for slike spørsmål, for du kan ikke få kvalitetssikrede svar, og risikerer å gjøre noe farlig om du følger råd herfra.Anonymous poster hash: 14cf4...926 3
Colorama Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Du må prøve deg fram, og aldri ta mer enn det som står selvfølgelig synes det tar ca 20 min før det funker. Husk at du kan bli trøtt av dem før du blir vant til dem!
peanut_juice Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Atarax er ape-dop.. Jeg fikk det skrevet ut på legevakta, og dro til fastlegen min noen dager etterpå. Han frarådet Atarax på det sterkeste. Jeg ble surrete i hodet, glemte ting som hva jeg het, og plutselig mistet jeg synet gradevis for så å miste det helt i flere timer. Han sa at Atarax er så utdatert at det burde blitt tatt av markede for flere år siden, for det har så mange bivirkninger. 1
Thalassos Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Du kommer sannsynligvis til å være sinnsykt hangover imorgen hvis du tar 3-4 stykker. Jeg blir ihvertfall helt zombie.
Duckie Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Samme her, forferdelige tabletter. Men mistet synet, det hørtes jo veldig alvorlig ut, fikk du noen forklaring på dette? De funket sånn noenlunde på angst, men det var rett og slett fordi jeg ble så trøtt at jeg bare sov, og var for trøtt til å tenke i det hele tatt. Grunnen til at det skrives ut er vel fordi det er et relativt harmløst legemiddel, med tanke på avhengighet, sammenlignet med f.eks. benzodiasepiner. Jeg bruker de av og til som sovetabletter fortsatt, om jeg vet at jeg fint kan sove og være groggy "dagen derpå". Det har sikkert blitt stille fra TS fordi hun ligger og sover. Håper det går bra med deg ihvertfall! 1
Gjest Daenerys Skrevet 7. februar 2015 #12 Skrevet 7. februar 2015 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Gjest Daenerys Skrevet 7. februar 2015 #13 Skrevet 7. februar 2015 Tråden er ryddet for kommentar til moderering som skal tas på ris og ros eller på pm til moderator, og for diskusjon rundt dosering av medikamenter. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå