Gå til innhold

Når en har kjøpt kjole, men angrer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen under press. Hun jeg hadde med stresset meg og var mildt sagt uinteressert. I tillegg var hun i butikken mest opptatt av å selge.

Jeg hadde også et stramt budsjett, så valgmulighetene var ikke enorme. Problemet er at jeg misliker kjolen mer ig mer, rett og slett fordi jeg er så usikker på om det egentlig er min kjole. Jeg elsker skjørtet, men misliker overdelen.

Jeg har egentlig ikke råd til å kjøpe enda en kjole, så hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 5cda3...44b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke kreve å få levert den tilbake i butikken, men om du tar med kjolen og kvitteringen kan det være butikken kan være behjelpelige, enten emd å la deg bytte, eller returnere den

Skrevet

Sier som løvefrøken, gå tilbake til butikken med kvittering og spør om de vil la deg bytte til en annen eller om du kan levere den inn. Av og til står det på kvitteringen hvilke bytteordninger butikken har, har du sett på kvitteringen din? Kanskje det står noe der.

Lykke til, og håper du finner en kjole som du virkelig er fornøyd med!

Skrevet

Du kan ikke kreve å få levert den tilbake i butikken, men om du tar med kjolen og kvitteringen kan det være butikken kan være behjelpelige, enten emd å la deg bytte, eller returnere den

Jeg fikk dessverre ikke det. Har prøvd det. Men fikk isteden beskjed om at de kunne tilpasse den. Så det gjør de nå, for å se om jeg kan like den bedre..

Men jeg føler ikke at det er min kjole. Er så frustrert!

Skrevet

Jeg fikk dessverre ikke det. Har prøvd det. Men fikk isteden beskjed om at de kunne tilpasse den. Så det gjør de nå, for å se om jeg kan like den bedre..

Men jeg føler ikke at det er min kjole. Er så frustrert!Anonymous poster hash: 5cda3...44b

Kanskje du kunne forsøke å selge den og kjøpe deg en ny.

Anonymous poster hash: 11f53...cc9

Skrevet

Kanskje du kunne forsøke å selge den og kjøpe deg en ny.

Anonymous poster hash: 11f53...cc9

Ja. Må vel bare prøve det... Men får vel ikke halve prisen for den engang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...