Jens Skrevet 9. august 2004 #1 Skrevet 9. august 2004 Har nå sett att voksne malteserhunder får alt for lang pels. Jeg ønsker en hund som ser sånn ut hele livet, altså med kort pels. http://www.dogbreedinfo.com/maltesephotos2.htm vet noen om hunder som ser ut som slike små søte bamser??F.eks den hunden i As good as it gets??
Laban Skrevet 9. august 2004 #2 Skrevet 9. august 2004 Verdell in "As Good As It Gets" was a Brussels Griffon -- also known as a Griffon Belge, Griffon Bruxellois, Petit Bracancon, and Belgian Griffon Så da vet du det! Sikkert ikke lett å få tak i i Norge, da... Hvis du går på canis.no og på hunderaser / Griffon Bruxellois, finner du rasebeskrivelse og en oppdretter. Ellers finnes det også en rasevelger på canis.no og mange andre steder på nettet (blant annet på den linken du oppga selv).
Laban Skrevet 9. august 2004 #3 Skrevet 9. august 2004 (Ellers er det vel ikke verre enn å frisere pelsen på malteseren heller, da..?)
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #4 Skrevet 9. august 2004 Jada, søte her og søte der, har du det du kan gi den?
Jens Skrevet 9. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2004 kan man bare drive å klippe malteseren da????Er det noen som gjør det? Gjest, skjønnte ikke ditt spørsmål!
Gjest Lilleulv Skrevet 9. august 2004 #6 Skrevet 9. august 2004 Har nå sett att voksne malteserhunder får alt for lang pels. Jeg ønsker en hund som ser sånn ut hele livet, altså med kort pels. http://www.dogbreedinfo.com/maltesephotos2.htm vet noen om hunder som ser ut som slike små søte bamser??F.eks den hunden i As good as it gets?? Maltesere ser sånn ut hele livet. Bare å klippe de når de blir langhåra det. Ei venninne har en sånn en. Helskjønn er den!!
Jens Skrevet 10. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2004 Mener du det Lilleulv!!!!! Er de veldig gneldrete??' De er jo så utrolig søte!!!
Saeria Skrevet 10. august 2004 #8 Skrevet 10. august 2004 Ta en tur på www.canis.no og klikk deg inn på hunderaser. Der ligger det info om malteseren. Du kan også klikke deg inn på rasevelgeren for å finne de rasene som kan være aktuelle for deg. West highland white terrier er også en nydelig liten hund.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2004 #9 Skrevet 10. august 2004 åååå så nuss, jeg smeltet helt for den første der!
Gjest Lilleulv Skrevet 10. august 2004 #10 Skrevet 10. august 2004 Mener du det Lilleulv!!!!! Er de veldig gneldrete??' De er jo så utrolig søte!!! Ja jeg mener det Den jeg kjenner er ikke gneldrete i alle fall... Ellers så kan jeg ikke så mye om malteseren når det gjelder gemytt, men er du flink i begynnelsen når hunden er liten så er det lett å "forme" hunden. f.eks. hvis du er konsekvent med å ikke la en hund få lov å bjeffe, vil den ikke bli bjeffete. Er du rolig, vil hunden sannsynligvis oxo bli rolig osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå