Gå til innhold

Hvordan avslutte kontakten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å avslutte kontakten med en fyr jeg har truffet en del ganger. Jeg er ganske sikker på at han er/begynner å bli forelsket i meg, så jeg føler litt presset på å få det unnagjort fort. Det har ikke vært noen indikasjoner tidligere på at jeg ønsker å avslutte kontakten, da vi alltid har hatt det veldig hyggelig sammen, men jeg har nå bestemt meg for at det er best, av forskjellige grunner.

Jeg er ikke så dreven på akkurat dette, dessverre. Det er ikke ofte jeg "holder på" med noen, og jeg burde egentlig ikke ha begynt å gjøre det denne gangen heller. I andre tilfeller fram til nå har jeg bare unngått å komme så langt som jeg har gjort med denne mannen, men nå merker jeg at jeg har tatt det et steg for langt og jeg må komme meg ut før det går enda lengre/blir tøffere å avbryte.

Det jeg lurer på er vel egentlig.. hva er beste måte å avslutte kontakten med noen som man har ligget med og drevet med, som kanskje er forelsket i deg, og som egentlig ikke har noen anelse om at du ønsker å ende det?

Hvis det finnes noen god måte, da..

Anonymous poster hash: e7d21...a98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En vanlig rolig samtale under fire øyne...

Anonymous poster hash: 134da...deb
  • Liker 2
Skrevet

En vanlig rolig samtale under fire øyne...

Anonymous poster hash: 134da...deb

Hva ville du ha sagt?

Dette er sikkert dumme spørsmål for mange her inne, men jeg er faktisk helt håpløs på dette..

Skrevet

Hva ville du ha sagt?

Dette er sikkert dumme spørsmål for mange her inne, men jeg er faktisk helt håpløs på dette..

Bare si det som det er, at du ikke føler at han er den rette for deg. Si at du synes han er kjempe flott på alle måter, men at du mangler de rette følelsene for han. Hvis ikke kan du alltids ta en "jeg kjenner meg dessverre ikke klar for noe forhold nå".

Anonymous poster hash: 22c27...176

Skrevet (endret)

Du sier det du har sagt ovenfor?

"Jeg kjenner meg ikke klar for et forhold" Spar deg for den, vi alle vet hva det betyr og det er bare mer irriterende enn noe annet.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syntes også sånt er vanskelig. Husker en fyr "dumpet" meg (vi var ikke sammen, men datet), ved å bare gradvis la det fade ut. Svarte kort på mld, tok ikke initiativ til å møtes lenger osv. Jeg var helt knust husker jeg, men tok hintet og lot han slippe å si det rett ut.

Jeg må innrømme at jeg har vært så svak og fæl at jeg har brukt denne metoden selv på et par gutter jeg har datet etter det. Det er feigt og ikke å anbefale da.

Ellers må du bare gjøre det ordentlig: møtes og fortelle han rett ut at du ikke syntes dere er en god match, at du ikke vil fortsette å treffes og at du er lei deg for det, men at det desverre ikke fungerer for din del.

Anonymous poster hash: 9884c...f91

Skrevet (endret)

Jeg ville ikke møtt ham for å avslutte,med mindre du har planer om å være venn med ham etterpå. Det er fryktelig kleint å sitte ansikt til ansikt med et sånt budskap.

Jeg ville skrevet det i en melding,uten å pakke det for mye inn.Det holder som regel å skrive at du synes han er hyggelig, men ikke føler noe tiltrekning og at du ønsker ham lykke til med å finne en kjæreste.

Endret av Sandie
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke møtt ham for å avslutte,med mindre du har planer om å være venn med ham etterpå. Det er fryktelig kleint å sitte ansikt til ansikt med et sånt budskap.

Jeg ville skrevet det i en melding,uten å pakke det for mye inn.Det holder som regel å skrive at du synes han er hyggelig, men ikke føler noe tiltrekning og at du ønsker ham lykke til med å finne en kjæreste.

Melding er den feigeste måten. Ring å si "Jeg synes du er en fin fyr, men jeg tror ikke det kan bli noe mer mellom oss".

Anonymous poster hash: f7069...81a

Skrevet

Melding er den feigeste måten. Ring å si "Jeg synes du er en fin fyr, men jeg tror ikke det kan bli noe mer mellom oss".

Anonymous poster hash: f7069...81a

Ja,det er litt feigt med melding og å ringe er nok bedre - hvis man klarer å være bestemt.Ulempen kan være at man havner i en diskusjon med vedkommende om hvorfor man ikke er interessert lengre og det blir argumentasjon frem og tilbake,noen kan bli sinte osv..

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å avslutte kontakten med en fyr jeg har truffet en del ganger. Jeg er ganske sikker på at han er/begynner å bli forelsket i meg, så jeg føler litt presset på å få det unnagjort fort. Det har ikke vært noen indikasjoner tidligere på at jeg ønsker å avslutte kontakten, da vi alltid har hatt det veldig hyggelig sammen, men jeg har nå bestemt meg for at det er best, av forskjellige grunner.

Jeg er ikke så dreven på akkurat dette, dessverre. Det er ikke ofte jeg "holder på" med noen, og jeg burde egentlig ikke ha begynt å gjøre det denne gangen heller. I andre tilfeller fram til nå har jeg bare unngått å komme så langt som jeg har gjort med denne mannen, men nå merker jeg at jeg har tatt det et steg for langt og jeg må komme meg ut før det går enda lengre/blir tøffere å avbryte.

Det jeg lurer på er vel egentlig.. hva er beste måte å avslutte kontakten med noen som man har ligget med og drevet med, som kanskje er forelsket i deg, og som egentlig ikke har noen anelse om at du ønsker å ende det?

Hvis det finnes noen god måte, da..

Playerette som lurer gutter/menn her ja. Når jenta har fått det følelsesmessige ut av det, så dumper hun gutten/mannen. Dette er ikke kjekt for denne fyren.

Anonymous poster hash: 27706...4e0

Skrevet

Det er dette som frister meg, egentlig. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart å føre en samtale over telefon eller ansikt til ansikt med en mann som har null anelse om at ting ikke gikk så bra som han trodde... Får vel tenke litt mer på det. Kanskje det dør ut naturlig. Det hadde vært det beste.

Gjest Linaria
Skrevet

Jeg sendte melding til en fyr. Kanskje pysete, men vi hadde ikke datet så lenge, men jeg visste han begyte å få følelser. Alle gangene hadde det vært kjempekoselig, men jeg kjente at jeg ikke ville ha et forhold med ham. Vi passet ikke godt nok sammen til at jeg så for meg en fremtid med ham, så jeg skrev bare rett ut at vi burde slutte å se hverandre.

Virket som om han tok det fint. Har jo ikke snakket sammen siden.

Skrevet

Hvor langt har det gått? Hvor mange dater, hva slags dater, har dere kysset, hatt sex?

Du må se avslutningen i lys av det.

Anonymous poster hash: f74da...bf1
  • Liker 1
Skrevet

Det er dette som frister meg, egentlig. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart å føre en samtale over telefon eller ansikt til ansikt med en mann som har null anelse om at ting ikke gikk så bra som han trodde... Får vel tenke litt mer på det. Kanskje det dør ut naturlig. Det hadde vært det beste.

Oppfør deg modent og voksent. Dersom du har problemer med å ta det personlig bør du i det minste sende han en melding. Dersom dere har datet såpass lenge at han har begynt å få følelser for deg så er det egoistisk og stygt gjort av deg å bare la ting dø ut, i tillegg vil han sitte igjen med mange spørsmålstegn og vonde følelser.

• Liker 1
Skrevet

Hvor langt har det gått? Hvor mange dater, hva slags dater, har dere kysset, hatt sex?

Du må se avslutningen i lys av det.

Anonymous poster hash: f74da...bf1

Det tenkte jeg også. Hvor lenge dere har datet, og hvor seriøst det har vært, vil være avgjørende for hvordan jeg ville avsluttet, hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...