AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har en hustelefon hvor støpselet har tre pinner. Nå har jeg fått meg telefonlinje over internettet, men der hvor internettboksene står har jeg ikke stikkontakt til telefonen. Jeg spurte om hjelp på Elkjøp, men forsto ikke noe særlig av hva guttene der sa. Jeg har forstått at jeg må bytte hele strømledningen, men jeg aner ikke hvordan og til hva. 1. Hva spør jeg etter på Elkjøp? 2. Hvordan fjerner jeg den orginale ledningen? 3. Hvordan setter jeg på den nye? På forhånd takk. Anonymous poster hash: 580fe...0cc
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Om du har fått deg "telefonlinje over internettet" har du vel fått et IP telefonadapter? Dette skal du plugge i ruteren din. I adapteren skal du plugge telefonen din. Anonymous poster hash: f7a18...755
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Den fasttelefonen din med tre pinner på ledningen, kan du plugge den ut av telefonen, eller sitter den fast? Du trenger en ny ledning, den med trepinners plugg vil ikke passe i ip telefon adapteret ditt. Det letteste er vel om du tar med telefonen din til butikken. Anonymous poster hash: f7a18...755
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå