Gå til innhold

Noen som dater/har datet en kollega?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det?

Jeg vil gjerne høre om både de som har fått ja, og de som har fått nei. Ble det klein stemning på jobben etter et avslag?

Anonymous poster hash: d30e1...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg avstandsdater en kollega, dvs jeg tenker på han og forestiller meg hvordan vi kunne hatt sex. Blir kåt hver gang jeg ser han og vi er lykkelige sammen(han bare vet det ikke enda).

• Liker 5
Skrevet

Vi har hatt noen par på jobb. Og ved hvert brudd har det blitt superkleint og ene parten (eller begge) har byttet jobb. Vennskap har og blitt brutt pga to kollegaer/venner privat var forelsket i samme mann og kun en fikk han (for en kort tid, og virkelig ingen person som er verdt å miste et vennskap over).

Anonymous poster hash: 5536a...90d

Gjest PetterPanne
Skrevet

Vi prøvde, det skar seg. Tror jeg aldri har erfart så mye psykisk terror og baksnakking/ryktespreding fra en 'søt' jente før. Det er ikke verdt å drite hvor du spise.

Skrevet

Jeg fant kjærligheten på jobben. Det gikk veldig bra, men nå har vi begge byttet jobb og jobber hver for oss. Passet veldig fint å ikke jobbe sammen når vi bestemte oss for å bo sammen :)

Anonymous poster hash: 671a5...e4f

Skrevet

I wish! :)

Anonymous poster hash: 153be...327
Skrevet

Det er ganske slitsomt, husker en gang jeg hadde rotet med en kollega på en fest. Begge var ganske fulle og jeg husker ikke helt hvor hett det ble, men det ble iallefall klinings samt at jeg gnadde han godt i skrittet. Må være det kleineste mandagsmøtet ever, hadde på meg solbriller inne!

Skrevet

Jeg hadde et forhold til en kollega, og ble mer forelsket enn jeg noensinne har vært.

Det ble et stort problem når det ikke fungerte, og jeg bestemte meg for å bytte jobb (som jeg forgudet).

Anonymous poster hash: 74d7d...aba
Skrevet

Been there, done that. Dårligste. Ideen. Ever.

• Liker 2
Skrevet

Akkurat som jeg ville ha sagt det selv.

Skrevet

Akkurat dette tenker jeg og.

Har blitt sammen med en jeg jobbet sammen med, men vi visste begge at han skulle bytte jobb så da var det greit. Og da det ble slutt var jeg glad vi ikke lenger var kollegaer for å si det sånn...

Har nylig blitt spurt på date av en kollega, men takket pent nei :)

Skrevet

Jeg hadde noen dater med en kollega. Da det tok slutt ble det VELDIG kleint. Heldigvis jobber vi ikke på samme avdeling, så jeg greide fint å holde avstand.

Nå er jeg samboer med en annen kollega (stor arbeidsplass ;)) og det er ikke kleint :P

Anonymous poster hash: 00e46...309
Skrevet

Jeg datet en kollega for noen år siden. Ble kleint på jobb. Ikke for oss, men for de andre på jobben pga aldersforskjellen. Varte vel ett års tid eller noe. Deilig mann!

Skrevet

Det finnes to uskrevne regler om du vil bli tatt seriøst i jobben din:

1. Aldri date en som er over- eller underordnet.

2. Aldri date en som du samarbeider tett med.

Jeg har ikke egne erfaringer, men jeg har dessverre sett altfor mange som har ødelagt for seg selv.

Skrevet

Jeg har ikke datet kollegaer, men har rotet med to. For min del funket det fint, litt kleint i etterkant, men vi jobber alene og sees stort sett bare ved påtropp/avtropp. Tok vel ikke lenger enn ca en uke før ting var tilbake til normalen. Og nå snakker jeg fint med begge to, akkurat som før vi rota.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...