AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Hei! Er det noen her som har vært i kontakt med Apple/iClouds kundetjeneste før? Angående spørsmål om iCloud (innloggingshistorikk i mitt tilfelle, tror jeg har blitt hacket, og ønsker og høre om de kan sende meg en oversikt over innlogginger). Isåfall, var dette over telefonsamtale eller epost? Jeg foretrekker absolutt epost, men finner ikke helt ut av hvor jeg skal sende epost til, om det er i Norge eller USA, hvilken epost-adresse osv. Noen som har gjort dette? Anonymous poster hash: c8e55...673
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Kan nesten garantere deg at du ikke vil få en slik liste, da kan jo hvemsomhelst gi seg ut for å være eier av konto og hente ut info- om du tror du er blitt hacket kan du ikke gjøre stort mer enn å bytte passord og evt si ifra til apple via rapporteringssystemet. Anonymous poster hash: 740f6...180
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Kan nesten garantere deg at du ikke vil få en slik liste, da kan jo hvemsomhelst gi seg ut for å være eier av konto og hente ut info- om du tror du er blitt hacket kan du ikke gjøre stort mer enn å bytte passord og evt si ifra til apple via rapporteringssystemet. Anonymous poster hash: 740f6...180 Men jeg tenkte på en liste med kun datoer på innlogginger, altså kun de forskjellige datoene iCloud-kontoen har blitt logget inn på. Hvorfor skulle det være privat? Er jo ingen som får bruk for den listen utenom meg, og jeg kan jo bevise at det er min konto ved og oppgi passord, svar på sikkerhetsspørsmålene og apple-id. Men ja, det er vel kanskje lite sannsynlig at de bruker tid på å sende sånt til kunder.. Har byttet passord, takk for svar! Anonymous poster hash: c8e55...673
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 du må aldri gi fra deg ditt passord, de som sitter som operatører har ikke tilgang til å se hva du har som passord og dermed har de ingen god måte å autentisere deg på ved slike forespørsler. Du kan sikkert prøve men er meget skeptisk til at du vil få tilgang til slike lister. Om du hadde fått en slik liste har du mulighet/tilgang til å sjekke ip adresser? Anonymous poster hash: 740f6...180
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 du må aldri gi fra deg ditt passord, de som sitter som operatører har ikke tilgang til å se hva du har som passord og dermed har de ingen god måte å autentisere deg på ved slike forespørsler. Du kan sikkert prøve men er meget skeptisk til at du vil få tilgang til slike lister. Om du hadde fått en slik liste har du mulighet/tilgang til å sjekke ip adresser? Anonymous poster hash: 740f6...180 Hmm.. Nei det er jo sant.. Vet ikke om jeg hadde fått mulighet til å se ip-adresser, det er ikke egentlig nødvendig for meg heller, men er jo helt klart en fordel om jeg får det i tillegg til datoene! Skal prøve å kontakte de via telefon nå, det er tydeligvis ikke mulig å kontakte gjennom epost. Anonymous poster hash: c8e55...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå