AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 ...men bruker sykkel ? Anonymous poster hash: c3557...eaa
Kragebein Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Verken kjæresten min eller jeg har bil eller lappen. Vi foretrekker å gå, men sykler mer enn gjerne også.
Xanadus Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 ...men bruker sykkel ? Anonymous poster hash: c3557...eaa Ja
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Selvfølgelig. Jeg foretrekker et liv uten bil.Anonymous poster hash: 1529c...972 4
ViljaH Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Ja. Er ikke viktig for meg å råne rundt bensinstasjonen i bilen til "typen"...
Nowayback Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Jeg er ikke ts, jeg har lappen men ikke egen bil. Jeg er ikke glad i å kjøre, men kjører ofte automatgir-bil.. Manuelt gir er det LEENGE siden jeg har kjørt.. Vil helst unngå det.. Er det dealbreaker? Dere som sier ja til TS` spørsmål, er det fordi dere bor i byen og ikke trenger bil. Endret 5. februar 2015 av gutt_86
Knirke Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Hvor har du det fra at jenter bryr seg om biler? Herreblad fra 80-tallet? Jenter bryr seg om utseende, sjarm, status, intelligens, humor, stor penis.. Den type ting. Hvis du ikke har noen av de kvalitetene kan du gjerne skylde på sykkelen din for at du er singel, hvis det hjelper deg å akseptere din situasjon 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Går helt fint det, mye billigere, og jeg får min helt egen sykkelmekaniker. Anonymous poster hash: f3728...62e 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Hvor har du det fra at jenter bryr seg om biler? Herreblad fra 80-tallet? Jenter bryr seg om utseende, sjarm, status, intelligens, humor, stor penis.. Den type ting. Hvis du ikke har noen av de kvalitetene kan du gjerne skylde på sykkelen din for at du er singel, hvis det hjelper deg å akseptere din situasjon Spørsmålet er åpent stilt, og sier ikke noe om spesielle grunner for at man ikke har bil. Man kan ha fett med penger men likevel ikke ha bil. Sier ikke at jenter er opptatt av biler, men lurer p om det er viktig for deg at typen har bil ? Etter å ha lest her inne så stilles det jo alltid en god del krav til en eventuell partner, som feks økonomi, utdannelse osv... Er krav om bil et av dem ? Det er også uinteressant om jeg er mann, kvinne, singel eller i et eller annet type forhold. Hilsen TS Anonymous poster hash: c3557...eaa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Nei, jeg bruker bil mye selv og synes det er direkte turn off når jeg da må hente daten hjemme hos han. Og jeg med bil kjører da ikke frem til nærmeste bussholdeplass for så å ta bussen videre, ergo ender det med at jeg tilbyr meg å hente. Såpass selvstendig må han være at han har bil og førerkort og kommer seg fra a til å uten å vente på buss eller tog. (Går ikke så ofte, er ingen stor by) Anonymous poster hash: d4f35...3d7 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 Spørsmålet er åpent stilt, og sier ikke noe om spesielle grunner for at man ikke har bil. Man kan ha fett med penger men likevel ikke ha bil. Sier ikke at jenter er opptatt av biler, men lurer p om det er viktig for deg at typen har bil ? Etter å ha lest her inne så stilles det jo alltid en god del krav til en eventuell partner, som feks økonomi, utdannelse osv... Er krav om bil et av dem ? Det er også uinteressant om jeg er mann, kvinne, singel eller i et eller annet type forhold. Hilsen TS Anonymous poster hash: c3557...eaa Og bare for å presisere, hvilken bil han har spiller ingen rolle. Om det er en bil som såvidt tikker og går til 5000 så er det null problem. Poenget er at han må kunne komme på besøk til meg en kveld hvis vi plutselig har lyst til det, uten å planlegge med togtider og skyss hjem igjen etc. Anonymous poster hash: d4f35...3d7 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #13 Skrevet 5. februar 2015 Jeg er ikke ts, jeg har lappen men ikke egen bil. Jeg er ikke glad i å kjøre, men kjører ofte automatgir-bil.. Manuelt gir er det LEENGE siden jeg har kjørt.. Vil helst unngå det.. Er det dealbreaker? Dere som sier ja til TS` spørsmål, er det fordi dere bor i byen og ikke trenger bil. Dersom man har sykel som fremkomstmiddel så er det jo gitt at avstandene er slik at man selv kan klare å sykle dem. Anonymous poster hash: c3557...eaa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #15 Skrevet 5. februar 2015 Så mange totalt idiotiske spørsmål? Det er i hvertfall dealbreaker......Anonymous poster hash: b92f3...458 1
Leonetta Skrevet 5. februar 2015 #16 Skrevet 5. februar 2015 Er tildels enig med AB over her, men tenker at det ikke er så viktig at han har bil, men at han kan kjøre bil. Kjører og har bil selv og det er jo greit å kan bytte på å kjøre.
Knirke Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 Spørsmålet er åpent stilt, og sier ikke noe om spesielle grunner for at man ikke har bil. Man kan ha fett med penger men likevel ikke ha bil. Sier ikke at jenter er opptatt av biler, men lurer p om det er viktig for deg at typen har bil ? Etter å ha lest her inne så stilles det jo alltid en god del krav til en eventuell partner, som feks økonomi, utdannelse osv... Er krav om bil et av dem ? Det er også uinteressant om jeg er mann, kvinne, singel eller i et eller annet type forhold. Hilsen TS Anonymous poster hash: c3557...eaa Synes spørsmålet er direkte latterlig, og enda mer latterlig siden det er skrevet under AnonymBruker av en som ikke engang vil si hvilket kjønn han/hun er. Høres ut som en fjortis
Gjest Coolaid Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 Nei, jeg bruker bil mye selv og synes det er direkte turn off når jeg da må hente daten hjemme hos han. Og jeg med bil kjører da ikke frem til nærmeste bussholdeplass for så å ta bussen videre, ergo ender det med at jeg tilbyr meg å hente. Såpass selvstendig må han være at han har bil og førerkort og kommer seg fra a til å uten å vente på buss eller tog. (Går ikke så ofte, er ingen stor by) Anonymous poster hash: d4f35...3d7 Er man ikke selvstendig fordi man kommer seg frem til dit man skal på en sykkel ? Hvorfor er det gitt at man trenger/ønsker å bli hentet fordi man har sykkel ? Du vet heller ikke noe om ts har for eksempel førerkort.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 Nei Så mange totalt idiotiske spørsmål? Det er i hvertfall dealbreaker......Anonymous poster hash: b92f3...458 Er tildels enig med AB over her, men tenker at det ikke er så viktig at han har bil, men at han kan kjøre bil. Kjører og har bil selv og det er jo greit å kan bytte på å kjøre. Hvorfor er det en dealbreaker eller uaktuelt med en partner som velger sykkel som fremkomstmiddel ? -Spør spesielt dere tre som jeg her sitert her. Til info, om det har noe å si, så har jeg førerkort. Hilsen TS Anonymous poster hash: c3557...eaa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #20 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har bil, men vil ikke ha en dame som ikke vil ha type fordi han ikke har bil! Anonymous poster hash: e41d1...e56 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå