Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

sparkle gipsplater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen hevder at man absolutt ikke må sparkle oppå papirsrimmelen i samme omgang som man legger den på, for da tørker den ikke, men på sinnasnekkeren så jeg nettopp at de gjorde alt i ett.

Videre hørte jeg at noen la papiret i en bøtte vann for å få det til å henge fast, men ande mener det er galskap for da sprekker det bare.

Er det forskjellig papir som gjør at det finnes så mange metoder, eller hva? Nå er jeg redd for at det blir feil uansett hva jeg gjør.

Anonymous poster hash: e636e...13b
Gjest klyyyyy
Skrevet (endret)

Du får kjøpt spapirstrimmel med bitte små hull i. Du kan ikke se de hullene, da må du ta strimlen mot lys får og se, Husker ikke hva det heter men dette kan du bare spøre om på din lokale malerbutikk.

Når du bruker denne kan du smøre på sparkel så tar du på sparkelstrimlen over sparkelen, så drar du over strimlen med sparkskje din.

Om dette skal være en brannvegg husk at det er egen papirstrimmel til det.

Vis du lurer på noe mer spør de på malerbutikken de skal kunne sånt.

Endret av klyyyyy
Skrevet

Jeg pleier å legge litt under, strimmelen på, og så holder jeg øverst på strimmelen og drar nedover mens jeg presser skikkelig innover! Mye mer enn man først tror. Lar det tørke, pusser forsiktig, og legger oppå i to runder. Legger altså ikke masse over med en gang. De gangene jeg har forsøkt det har strimmelen gått i oppløsning. Som sagt: Det viktigste er å virkelig få presset strimmelen ned når du fester den. Tok meg ganske mange skjøter før jeg fikk dreisen på det :)

Anonymous poster hash: eef63...da7

Skrevet

Takk for gode tips :)

Anonymous poster hash: e636e...13b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...