Gå til innhold

Hvilken skibukse til rød anorakk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en rød skianorakk til jul og er på leting etter bukse. Men jeg klarer ikke å finne ut hvilken bukse som kan passe til..

Har denne:

http://nettbutikk.bergans.no/Bekledning/Anorakk1/Nordmarka-Anorak-Red-XS-151719-p0000616470

Synes jeg blir altfor rød hvis jeg kjøper rød bukse til.. Noen som har tips til hvilken skibukse som passer til?

Takk for hjelpen :)

Anonymous poster hash: 373d5...28e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marineblå?

Jeg tenkte på det, for jeg liker best marineblått, men passer det egentlig? Burde ha byttet den røde jakken, men rakk det ikke innen byttefristen gikk ut..

Skrevet

Marineblått eller svart er fint til rød anorakk. Ekstra stilfullt er det om antrekket toppes med røde gamasjer.

Anonymous poster hash: 08a4d...764
  • Liker 1
Skrevet

Jobber du for Bergans eller???

Virker litt sært det spørsmålet ditt - du har allerede funnet ut av rødt kan bli litt mye. Bombe. Marineblått som forslag har du sikkert tenkt på selv. Svart, grått etc...mulighetene er flere.

Selv kjøper jeg alle mine fritids og treningsklær hos Stormberg.no.

De har priser som står i samsvar til antall meter stoff og antall timer brukt for å produsere nettopp denne varen. Gode tilbud og gratis frakt.

Og nei, jeg jobber IKKE for stormberg :)

Lykke til med letingen!

Skrevet

Jobber du for Bergans eller???

Virker litt sært det spørsmålet ditt - du har allerede funnet ut av rødt kan bli litt mye. Bombe. Marineblått som forslag har du sikkert tenkt på selv. Svart, grått etc...mulighetene er flere.

Selv kjøper jeg alle mine fritids og treningsklær hos Stormberg.no.

De har priser som står i samsvar til antall meter stoff og antall timer brukt for å produsere nettopp denne varen. Gode tilbud og gratis frakt.

Og nei, jeg jobber IKKE for stormberg :)

Lykke til med letingen!

Det er helt det samme hvilket merke det er. :) Jeg liker ikke jakken så godt og går aldri i rødt, det er det som er problemet. Siden jeg aldri bruker det, klarer jeg ikke helt å se for meg hva som passer til rødt..

Har heller ikke gått på ski på mange år og vet ikke hva som er normalt å gå i. :P

Skrevet

Det er helt det samme hvilket merke det er. :) Jeg liker ikke jakken så godt og går aldri i rødt, det er det som er problemet. Siden jeg aldri bruker det, klarer jeg ikke helt å se for meg hva som passer til rødt..

Har heller ikke gått på ski på mange år og vet ikke hva som er normalt å gå i. :P

Mørkeblått er liksom den klassiske varianten. og som nevnt over røde gamasjer. Da er du klassisk liksom.

Helst skal anorakken være dritgammel, værbitt og slitt - slik viser du fjellmafiaen at du er en dem. Hehe.

Siden du sikkert blir og stavre litt på skiene, siden du ikke har gått på en stund, er et hot tips og stanse opp, hvile på skistavene til de har passert og ikke ser deg lenger.

Men seriøst, blått, grått, eller svart, finn en modell du liker :)

Og igjen lykke til, blir sikkert en super tur :kghjerte:

Skrevet

Mørkeblått er liksom den klassiske varianten. og som nevnt over røde gamasjer. Da er du klassisk liksom.

Helst skal anorakken være dritgammel, værbitt og slitt - slik viser du fjellmafiaen at du er en dem. Hehe.

Siden du sikkert blir og stavre litt på skiene, siden du ikke har gått på en stund, er et hot tips og stanse opp, hvile på skistavene til de har passert og ikke ser deg lenger.

Men seriøst, blått, grått, eller svart, finn en modell du liker :)

Og igjen lykke til, blir sikkert en super tur :kghjerte:

Hehe.. Tusen takk! :) Jeg vil helst ikke se for fancy ut heller siden det ikke vil passe inn med kjørestilen. ;) Da går jeg for en vanlig svart bukse. Gleder meg! :)

Gjest Tigress
Skrevet

Evt kan du ta deg ein tur på Fretex og kjøpe ei mørkeblå skibrok i same stil. Billig og bra! Om du er i Oslo har UFF Underground i Storgata slike bukser i massevis.

Raud anorakk er det sikraste du kan bruke i fjellet, då ser redningsmannskapa deg om uhellet skulle vere ute. Sjølv har eg knallraud skibrok, og brukar marineblå anorakk til.

Skrevet

Evt kan du ta deg ein tur på Fretex og kjøpe ei mørkeblå skibrok i same stil. Billig og bra! Om du er i Oslo har UFF Underground i Storgata slike bukser i massevis.

Raud anorakk er det sikraste du kan bruke i fjellet, då ser redningsmannskapa deg om uhellet skulle vere ute. Sjølv har eg knallraud skibrok, og brukar marineblå anorakk til.

Takk, da skal jeg stikke innom der også :) Har også sett at de har noen billige på Finn. Jeg bruker 38/40, hva tror dere da passer i skibukser? Ble litt usikker på om jeg skal ha M eller L. Kanskje greit å ha prøvd de på forhånd, men så det var ei jente rett nedi gata som skulle selge skibukse på Finn, og det hadde vært så lettvint. :P

Gjest Tigress
Skrevet

Eg vil tru du klarar deg med ein M, i alle fall i dei "gammaldagse" skibrøkene som høyrer til anorakkane, for dei er ganske svære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...