Ulla Ullsokk Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Finnes det? Fikk litt dilla på å ha fine negler for noen uker siden og byttet mye neglelakk. Jeg har til vanlig sterke sunne negler, men de endte opp veldig sprø og korte. Det er jo ikke så rart siden neglelakkefjerneren sikkert tar knekken på dem. Så derfor lurer jeg på hva folk som bruker mye neglelakk gjør? Finnes det en smart neglelakk som ikke ødelegger? Eller må jeg finne meg i å bruke neglelakk kun til fest en gang i blant?
Samosa Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Mavala neglelakkfjerner uten aceton og med en eller annen olje!! Det finnes to forskjellige Mavala negelakkfjernere, en rosa og en blå. Den jeg snakker om er rosa og den er utrolig bra og skånsom. Bytter neglelakk hver dag/annenhver dag (ja, har helt neglelakk-dilla) og det er den beste jeg har prøvd. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Tipper selve neglelakken er et like stort problem som neglelakkfjerneren. De har godt av en pause innimellom. Anonymous poster hash: aa584...4a7 2
Ulla Ullsokk Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2015 Mavala neglelakkfjerner uten aceton og med en eller annen olje!! Det finnes to forskjellige Mavala negelakkfjernere, en rosa og en blå. Den jeg snakker om er rosa og den er utrolig bra og skånsom. Bytter neglelakk hver dag/annenhver dag (ja, har helt neglelakk-dilla) og det er den beste jeg har prøvd. Takk for svar! Hvor får man kjøpt den? Parfymeri, apotek, neglsalonger?
Samosa Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Takk for svar! Hvor får man kjøpt den? Parfymeri, apotek, neglsalonger? Ja, jeg fikk den på apotek, men har sett at de har den på Vita også hvis ikke jeg tar feil
Zzyzx Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Vitas egen, Harmoni, er også ganske ok. Neglelakkfjerneren tar med seg naturlige oljer i neglene (selv om den er acetonfri), så de blir sprø hvis de ikke tas vare på. En god fil er veldig viktig og en god negleolje er like viktig. La neglene få en pause på noen dager innimellom, der du heller bruker olje. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå