AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 https://nettby.org/ bra eller dårlig? Anonymous poster hash: 04fc3...cf5
Kragebein Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Nettby kommer aldri til å bli det samme... 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Kommer aldri til å bli like stort som det var. Vi som hadde det har barnslige assosiasjoner av det kinda.. og iom at det ikke er en trend for den yngre generasjonen vil det heller aldri vokse. Anonymous poster hash: 768da...b64 1
daemonia Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Ser ikke hensikten med å vekke til live det der igjen. Det kommer jo aldri til å bli det samme som det var nå som Facebook dekker langt flere behov og bruksområder. Det ender vel opp med at det er de samme som registrerer seg fordi de husker det som bedre enn hva det var. 1
WubWub Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Wow så kjekt. Har gode minner fra nettby, husker msn'en min ble fylt opp med 300+ damer derfra haha Ser på nettby.org at 65% av de registrerte der er kvinner og 35% er menn. Høres ut som en bra ratio :D 1
smalls Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Jeg var på nettby da jeg var 16-17. Ah good old times Det blir nok ikke det samme som det en gang var. Jeg kommer ikke til å registrere meg der igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Haha, brukte det litt når jeg var sånn 12 år. Skjønte meg aldri helt på det.. Anonymous poster hash: 9702d...26d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Det der er jo ikke Nettby! Bare en dårlig kopi laget gruppe talentløse mennesker. Det flyter jo over av tekniske feil på siden. Anonymous poster hash: 94ca6...4a7 2
Gjest Keikolina Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Husker den merkelige ledelsen der alle hata.
WubWub Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Det der er jo ikke Nettby! Bare en dårlig kopi laget gruppe talentløse mennesker. Det flyter jo over av tekniske feil på siden. Anonymous poster hash: 94ca6...4a7 kan se ut som om det er noen unger som har stjelt logoen og designet til gamle nettby og ikke den samme vg gjengen som lagde den originale nettby.no. kan tenke meg det vanker en feit anmeldelse om noen bruker nettby sitt materiale uten tillatelse. det næmeste vi kommer gamle nettby idag er www.decate.no . dumt det stort sett bare er unge mennesker på 17-23 år der da
Gjest Bruker1000 Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 Hvorfor ble egentlig Nettby lagt ned?
Chizue Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Haha xD huff.. Jeg har ett merkelig minne derifra, når jeg var rundt 17 tror jeg.. En gutt på 11 skriver til meg (sikkert ikke 11 heller) G- Halla søta, skjera? Meg: "øøøh...?" G- Hva faen er du pedo eller!? Meg - Du skrev først G-Åja, skjera søta? Meg"......" *ignorer* Men var gøy når det var på topp
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #14 Skrevet 6. februar 2015 Hvorfor ble egentlig Nettby lagt ned? tror det var mange pedofile som brukte mye tid på å kontakte småjenter.... Anonymous poster hash: 04fc3...cf5
Chizue Skrevet 6. februar 2015 #15 Skrevet 6. februar 2015 tror det var mange pedofile som brukte mye tid på å kontakte småjenter.... Anonymous poster hash: 04fc3...cf5 Nei det var ikke grunnen. Folk gikk over til facebook og nettby mistet mange brukere. Før så var det flere titusener som var pålogget til enhver tid, men når folk begynte å bruke facebook, så hadde du kanskje flaks om det var 100+ personer pålogget på kveldstid..
WubWub Skrevet 6. februar 2015 #16 Skrevet 6. februar 2015 Hvorfor ble egentlig Nettby lagt ned? det var ikke lenger lønnsomt å drive nettstedet. etter facebook sitt store inntog så ble netty utkonkurrert av server driften + lønninger for de ansatte gjorde at VG havnet på minus siden økonomisk. skybyen ble opprettet som en fortsettelse på nettby men også den ble lagt ned etter kort tid. så ble decate.no det neste, de holder det gående enda
Gjest Gurgemeie Skrevet 6. februar 2015 #17 Skrevet 6. februar 2015 Hvorfor ble egentlig Nettby lagt ned? Fordi de tapte masse på det (penger, folk osv) Jeg husker jeg ble medlem av nettby da jeg var ca 15 år, og var der til det stengte i 2009 (?) Møtte mange artige folk der, noen prater jeg faktisk med enda - nesten ti år senere. Det var en morsom måte å finne nye mennesker på, men jeg tror ikke den samme interessen er der lenger med så mye annet nytt. Facebook, tinder, diverse datingsider, twitter, instagram osv. Nettby er bare en liten prikk i det o'så'store sosiale nettverket.
jomann Skrevet 8. februar 2015 #18 Skrevet 8. februar 2015 Ble ikke Nettby lagt ned pga rettighetskrangel mellom Dagbladet (Blink) og VG (Nettby)? Mener det var et annet nettsamfunn som påstod at Nettby brukte noe av det andre samfunnets kode. Den nye siden det linkes til i toppen ser ut som en svindelside. Det er noe av det verste jeg har sett på nett på lang tid mtp feil.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #19 Skrevet 8. februar 2015 Husker godt Nettby og. Syntes det var så fin side da man var singel, for der kunne man like godt få seg venner, som kjæreste. Har fortsatt 2 venner fra Nettby. Anonymous poster hash: e3391...5b0
Magnifique Skrevet 8. februar 2015 #20 Skrevet 8. februar 2015 Jeg hadde profil på Nettby da jeg var 13-14 år, men tror desv ikke at jeg kommer til å lage med en ny nå Men litt gøy at de har startet igjen. Minner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå