cecilie solberg Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Hei. jeg bare lurte på om noen viste hvor det var mulig og kjøpe pels teppe rundt Oslo området? kunne helst tenkt meg et teppe av sølvrev eller chincilla. ser dem har det på nettsteder som denne http://www.master-furrier.com/fur-blankets-fur-throws/?gclid=CN-dpZm7y8MCFSbqcgodT0YADAmen lurte på om det var noen norsk forhandler. setter pris på alle svar hilsen Cecilie
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Hvorfor er det viktig at det er ekte pels når falsk er minst like fint og mykt? Anonymous poster hash: 3fca8...dbb 8
Diencephalon Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Åpenbart ute etter å provosere. Hehe. 5
Maneo Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Chincilla. Endret 5. februar 2015 av Maneo 2
daemonia Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Jeg synes disse pelsene er finest jeg da... Rev Ulv Chinchilla Her har du flott pels i perfekt stand. Det blir ikke bedre enn dette! 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Hvorfor er det viktig at det er ekte pels når falsk er minst like fint og mykt? Anonymous poster hash: 3fca8...dbb Falskt er IKKE like fint og mykt, irriterende at pelsmotstandere prøver å overbevise med dette. Jeg er selv imot oppdretterpels, men det er noe helt annet å kjenne på pelskanten til venninnen min enn min egne falske, og jeg har en "bra falsk" som det kalles. Anonymous poster hash: 526e0...1a4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Hmm, det nicket der kan ikke være lov å ha. Altså TS sitt.Anonymous poster hash: 89a7b...405
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Falskt er IKKE like fint og mykt, irriterende at pelsmotstandere prøver å overbevise med dette. Jeg er selv imot oppdretterpels, men det er noe helt annet å kjenne på pelskanten til venninnen min enn min egne falske, og jeg har en "bra falsk" som det kalles. Anonymous poster hash: 526e0...1a4 Så pels fra oppdrettsdyr er ikke bra, mens pels fra ville dyr er ok. Har du satt deg inn i fangstmetodene som brukes for å fange ville dyr...? Anonymous poster hash: 20e38...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Jeg synes disse pelsene er finest jeg da... Rev Ulv Chinchilla Her har du flott pels i perfekt stand. Det blir ikke bedre enn dette! Tror jeg bare digger deg litt nå <3 Er nok ute etter å provosere ja. Er jo ingen som har gulvteppe i pels...og hva skulle argumentet være? At det er gulvkaldt? Og det nicket virker ikke helt bra nei. Sikkert en fjortis som er ny her og ikke kjenner reglene.Anonymous poster hash: bc7bf...722 1
daemonia Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Tror jeg bare digger deg litt nå <3 Er nok ute etter å provosere ja. Er jo ingen som har gulvteppe i pels...og hva skulle argumentet være? At det er gulvkaldt? Og det nicket virker ikke helt bra nei. Sikkert en fjortis som er ny her og ikke kjenner reglene.Anonymous poster hash: bc7bf...722 <3 Uansett om noen er ute etter å provosere eller ikke så er det jo det som er fasiten
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Pels med puls <3Anonymous poster hash: 2d43a...f0a 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 hallo igjen. ja jeg er ny her og viste ikke at det brukernavnet jeg brukte ikke var i henhold til reglementet. så jeg laget meg en ny brukerprofil. jeg ser at det ikke er noen som har klart og svart på spørsmålet jeg hadde.. noe jeg finner litt skuffende. jeg velger og ikke svare på alle tulle svar jeg har fått her og håper fortsatt på at det er noen som kan fortelle meg hvor det er mulig og få tak i et teppe av pels i Norge? og til deg som skrev: "Er nok ute etter å provosere ja. Er jo ingen som har gulvteppe i pels...og hva skulle argumentet være? At det er gulvkaldt? :P" jeg ønsker meg ikke et gulvteppe, men et teppe jeg kan ha rundt meg i sofaen. vis du ser på linken jeg la ved, så ser du hva slags teppe jeg snakker om.. Anonymous poster hash: f55f4...26f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 det holdes skinnfellkurs rundt om i landet så da kan du sy ditt eget "pledd" av saueskinn - for en fell på 160X180cm trenger du 7 store skinn , der 6 (tilskjært til 60x80 cm) er selve fellen og det 7. er til brudekanten og band og til bøter om du skulle ha for lite etter at du har skjært ut alt etter sauerase så koster hvert skinn mellom 1000 og 1500 kr Anonymous poster hash: 70ea1...dc1
Adhara Skrevet 6. februar 2015 #14 Skrevet 6. februar 2015 (endret) Ryddet for spekulasjoner. irrlys, mod. Endret 7. februar 2015 av irrlys
Batteri Skrevet 7. februar 2015 #15 Skrevet 7. februar 2015 hallo igjen. ja jeg er ny her og viste ikke at det brukernavnet jeg brukte ikke var i henhold til reglementet. så jeg laget meg en ny brukerprofil. jeg ser at det ikke er noen som har klart og svart på spørsmålet jeg hadde.. noe jeg finner litt skuffende. jeg velger og ikke svare på alle tulle svar jeg har fått her og håper fortsatt på at det er noen som kan fortelle meg hvor det er mulig og få tak i et teppe av pels i Norge? og til deg som skrev: "Er nok ute etter å provosere ja. Er jo ingen som har gulvteppe i pels...og hva skulle argumentet være? At det er gulvkaldt? :P" jeg ønsker meg ikke et gulvteppe, men et teppe jeg kan ha rundt meg i sofaen. vis du ser på linken jeg la ved, så ser du hva slags teppe jeg snakker om.. Anonymous poster hash: f55f4...26f Da er det "pledd" du skal spørre om, ikke "teppe". For øvrig begriper jeg ikke hvorfor du vil ha et dyrelik i sofaen. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #16 Skrevet 7. februar 2015 Anonymous poster hash: 56266...4a8 2
Chizue Skrevet 8. februar 2015 #17 Skrevet 8. februar 2015 (endret) dadum.. -svart på feil tråd^^ Endret 8. februar 2015 av The Tardis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå