Gå til innhold

Brudepikekjole i lavendel - Hvilke butikker i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover til kusina mi som gifter seg i Juni, og jeg har så smått begynt å se på brudepikekjoler. Problemet er at jeg syns det er utrolig vanskelig å finne noen kjoler i fargen lavendel! Fargen må være lavendel eller lys lilla. Har kikket litt på nettet, men jeg tørr ikke satse på å kjøpe en kjole på sånn som jjhouse o.l. Har sett på nelly, der har de mange fine kjoler, men selvfølgelig er ikke de fineste i lavendel :dry:

Så tenkte å kanskje kikke i noen butikker her i Trondheim, men jeg aner ikke hvilke? Er det noen som har forslag? Og hvilken prisklasse ligger eventuelt de kjolene på? Er det dyrt å kjøpe brudepikekjoler i brudebutikker osv? Og kan man bare stikke innom der og kikke selv, eller må man ha avtale når man går inn i en brudebutikk? Var innom en uanmeldt en gang med kusina mi og de i butikken virka ikke blide, så har dårlig minne om å gå inn i brudebutikk uanmeldt :icon_lol:

Tar i mot alle tips og forslag til å finne en fin brudepike kjole i lavendel/lys lilla.. Vanskelig farge :murvegg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agape

Skrevet

Jeg kjøpte en nydelig blå kjole på Floyd i Trondheim for ikke lenge siden som også fantes i lavendel. Kanskje du finner noe der? :)

Skrevet

Jeg kjøpte en nydelig blå kjole på Floyd i Trondheim for ikke lenge siden som også fantes i lavendel. Kanskje du finner noe der? :)

Oi oi, må sjekke ut :) Takk!

Skrevet

Sentrum mote - nede i Olav Tryggvassons gate. Rett ved Nova kino - de har masse selskapstøy du kan se på.

Skrevet

Sentrum mote - nede i Olav Tryggvassons gate. Rett ved Nova kino - de har masse selskapstøy du kan se på.

Takk for tips! Må sjekke ut :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Agape! De kan bestille kjole i akkurat den fargen du vil ha! Bare husk å bestille en time for kjoleprøving - hvis ikke blir de ikke veldig fornøyde....

Anonymous poster hash: f0eac...31d

Skrevet

Evt denne. Har den ikke på lager, men kan skaffe. Den er dusty mauve, så ikke helt lilla/lavendel da.

emma-dress-mauve2_3.jpg

Skrevet

Som jeg forsto det er TS en voksen kvinne, ikke en liten jente..

:laugh: Ja, der ser du! Så bare at hun skrev om brudepikekjoler. Da er nok Zentrum, Agape og Floyd bedre valg, ja.

Skrevet

Jeg har kjøpt en kjole på jjhouse, den passet perfekt og kvaliteten var veldig bra. Tok vel en mnd før jeg fikk den.

Anonymous poster hash: 67d55...b3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...