AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Hva er den beste sjampoen, balsamen, hårkuren eller stylingproduktet du har prøvd? Ikke minst, hvilken hårtype har du? Leter etter inspirasjon til nye kjøp har så tørt hår, litt slitt etter hjemmefarging hehe.Anonymous poster hash: ce064...487
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Redken Wool Shake...som selvfølgelig har gått ut av produksjon. Finner ingenting som ligner. Det er unikt for å skape volum og få fram fallen i det veldig tynne håret mitt. Si fra hvis dere vet om en erstatning.... 1
Cessa74 Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Redken Wool Shake...som selvfølgelig har gått ut av produksjon. Finner ingenting som ligner. Det er unikt for å skape volum og få fram fallen i det veldig tynne håret mitt. Si fra hvis dere vet om en erstatning.... http://www.ebay.com/bhp/redken-wool-shake
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Farouk biosilk! Har tørt, slitt og tynt nordisk hår... P.s. Hvis håret er slitt etter hjemmefarging trenger det sannsynligvis proteiner og fuktighet... Kjør på med majones noen timer om kvelden/over natta annenhver dag i ei uke, så gir du det real fuktighet med f.eks kokosolje... Skal love deg du ser forandring Gjentas deretter etter behov, og gjerne annenhver majones/olje avhengig av hva du føler håret trenger... Anonymous poster hash: f431a...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Redken Wool Shake...som selvfølgelig har gått ut av produksjon. Finner ingenting som ligner. Det er unikt for å skape volum og få fram fallen i det veldig tynne håret mitt. Si fra hvis dere vet om en erstatning.... På redkens hjemmeside foreslås denne som erstatning http://www.redken.com/products/styling/volume/aerate-08-bodifying-cream-mousse Anonymous poster hash: 81e6f...654
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Joico! lukter godt og ikke overparfymert. men dyrt, så jeg har bare hatt det en gang. Elvital er også veldig bra, om du skal ha noe billigere. Sebastian, også et frisørprodukt, men dyrt Skal du ha glansfullt hår, skyll håret i iskaldt vann. Det er ikke noen gang håret mitt blir så fint som da, og føn det selvfølgelig med kald luft, evt. ha på varmebeskyttende om du føner med varmluft. Kan også nevne det verste jeg prøvd.. Kevin ettellerannet.. fra frisør, men jeg må ha blitt feilinformert av den frisøren jeg kjøpte det av. for den shampooen skapte nemlig et bellegg i håret mitt. Det var et belleg på hendene mine etter å ha tatt i håret :S og den luktet jævlig! Og den svarte fra Gliss. Total repair tror jeg den het, burde blitt kalt Total Damage etter min mening. skikkelig mye parfyme, og uttørkende. tror ikke den selges lenger..har isåfall ikke sett den på en stund Anonymous poster hash: b48dd...283
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Redken Wool Shake...som selvfølgelig har gått ut av produksjon. Finner ingenting som ligner. Det er unikt for å skape volum og få fram fallen i det veldig tynne håret mitt. Si fra hvis dere vet om en erstatning.... Og Trevor Sorbie som var for sånn 6-7 år siden. luktet såå godt.. men gått ut av produksjon for lenge siden. nå har de en helt annen type shampoo.. Anonymous poster hash: b48dd...283
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Sebastian penetrait shampo og kur er de beste produktene jeg har prøvd. Har vært igjennom matrix, joico, kms, morrocan oil og redken. Synes de produktene gjør håret mitt veldig tungt og fort fett. Med sebastian produktene trenger jeg ikke vaske håret mer enn 3 ganger i uken og håret holder seg lett, luftig og glansfullt. Eneste negative er at jeg synes de er litt dyre, så kjøper de når nikita kjører 30% på de
Libertas Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Det som reddet mitt hår etter mye farging og generell slitasje, var Wen haircare. Litt sterk lukt når man gnir det inn i håret, men når den er vasket ut er det lite lukt igjen. Så forskjell etter første vask, og behøvde bare vaske håret 2-3 ganger i uka før det begynte å bli skittent. Bruker også hårkur i samme serie. Vanligvis en gang i mnd, men dersom jeg skal farge håret bruker jeg kuren annenhver dag i en uke før hårfarging. Alltid fått kommentar på hvor sterkt håret mitt er etter at jeg begynte med Wen, før fikk jeg alltid beskjed om at det var for ødelagt til farging. Dessverre litt dyr og bestilles kun på nett, så nå bruker jeg vanlig butikksjampo. Håret er ikke det samme, og kjennes tørt og slitt ut nå. 1
Libertas Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Wen selger de vel på vita? Gjør de? Er så sjeldent på slike butikker at det har jeg rett og slett ikke fått med meg
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 http://www.ebay.com/bhp/redken-wool-shake Ja jeg har også funnet den på ebay men gidder ikke betale 400 kr. Syyyykt overpriset. Den kostet 150 kr!!
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2015 #13 Skrevet 5. februar 2015 (endret) På redkens hjemmeside foreslås denne som erstatning http://www.redken.com/products/styling/volume/aerate-08-bodifying-cream-mousse Anonymous poster hash: 81e6f...654 Takk, fant den på ebay til 210 kr. Fant den ikke på blivakker eller blush men usikker på om dette er samme produkter... http://www.blivakker.no/product/RED0123/redken-aerate-08-66g- Endret 5. februar 2015 av KG dama
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #15 Skrevet 5. februar 2015 Har langt, tykt, bølgete hår som til tider er ganske tørt og frizzy. Beste produktet jeg vet er Tigi S-factor serious conditioner. Virkelig helt fantastisk balsam/hårkur. Anonymous poster hash: c708d...c18 1
neon_sun Skrevet 6. februar 2015 #17 Skrevet 6. februar 2015 (endret) Gjør de? Er så sjeldent på slike butikker at det har jeg rett og slett ikke fått med meg Mener jeg har sett den i fysisk butikk, men den lå ikke i nettbutikken. Men er 98% sikker på at jeg har sett den der. edit; joda.http://www.vita.no/harpleie/wen-cleansing-conditioner Endret 6. februar 2015 av neon_sun 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #18 Skrevet 6. februar 2015 Lee Stafford sine kurer er utrolig gode. Spesielt den for brukkete hårstrå, og den som jeg tror heter "Growing Hair". Jeg har fått mye lengre hår takket være den siste på 3 mnder. Synes også håroljen er skikkelig god, og frizzer ned, myker ut, og gjør at tuppene mine har blitt sunnere, da i lag med den første kuren. Anonymous poster hash: 8f0bc...93a 1
Libertas Skrevet 6. februar 2015 #20 Skrevet 6. februar 2015 Mener jeg har sett den i fysisk butikk, men den lå ikke i nettbutikken. Men er 98% sikker på at jeg har sett den der. edit; joda.http://www.vita.no/harpleie/wen-cleansing-conditioner Se der ja, fantastisk :D Takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå