AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 bruker du toner, isåfall hvilken? Og bør man bruke det? Anonymous poster hash: 59130...37c
challenger Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Ja, man bør bruke det for å lukke porene etter rens, før påføring av dag/nattkrem. Jeg bruker Ole Henriksen-"pick me up face mist".
Rosewood Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Bør bruke toner etter rens ja. Det nøytraliserer PH-verdien i huden igjen, lukker porene, får ut de siste restene av smuss og rensekrem
Tigerstaden Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Jeg bruker toner! Decleor Aroma Cleanse Essential Tonifying Lotion with Neroli Essential Oil... meget fornøyd så langt
The Kitten Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Jeg bruker ikke toner, men så har jeg aldri noensinne hatt problemer med huden i ansiktet.
Gjest Tigress Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Eg brukar berre reinseprodukt som er slik at dei skal skyljast av med vatn, så slepp eg det styret. Prøver å bruke så få produkt som mogleg.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Hva er forskjellen på toner og serum? Anonymous poster hash: a67ca...2fe
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Hva er forskjellen på toner og serum? Anonymous poster hash: a67ca...2fe Toner putter du i skriveren for at det skal komme ut noe når du skriver. Serum serum er et barneprogram som gikk en gang før i tiden. Anonymous poster hash: d42b8...5e4 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Toner putter du i skriveren for at det skal komme ut noe når du skriver. Serum serum er et barneprogram som gikk en gang før i tiden. Anonymous poster hash: d42b8...5e4 Anonymous poster hash: a67ca...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Bruker det ikke, har aldri hatt behov for det, og er egentlig godt fornøyd med å spare de pengene. Anonymous poster hash: c13d9...987
Gjest Citronella Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Det har jeg aldri brukt. Porene tetter jeg med kaldt vann, og pH-balansen fikser huden selv! 5
Blablab Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 Jeg bruker Matis Lime Blossom Lotion. Må innrømme at jeg er litt usikker på effekten, men den lukter veldig godt da:P
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Hva er forskjellen på toner og serum? Anonymous poster hash: a67ca...2fe Toner er det du påfører etter rens, for å lukke porene og gjenopprette PH balansen i huden. Serum påfører du etter toner, det er den korrigerende delen av hudpleien, og skal fungere eller da hjelpe huden med det du har problemer med, som f.eks acne, fukt, anti-age osv. Så påfører du fuktighetskrem (dag eller nattkrem) etter serum. Anonymous poster hash: 09b7d...62c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #14 Skrevet 6. februar 2015 Jeg bruker denne. Hvorfor den heter tonifying lotion skjønner jeg ikke, for den er like rennende som vann. Tenker liksom at lotion er tykk som en krem. Jeg fjerner først sminke med sminkefjerningsservietter. Så bruker jeg en sånn mikrofibersvamp Deretter går jeg over med toner som jeg tar på en bomullspad. Så vasker jeg meg med vann Smører meg med hudkrem Vet at man ikke trenger å vaske av toneren, men jeg syns det er ekkelt. Må avslutte med vann. Har forresten prøvd flere ganger å kun bruke for eksempel sminkefjerningsservietter og vann og deretter gått over med toner, og det har fremdeles kommet brunt på bomullspaden. Så jeg bruker alltid toner til slutt. Noen ganger tar jeg bare toneren direkte på mikrofibersvampen om jeg ikke gidder å gjøre begge deler (altså først svamp og så toner på bomull). De kvelden jeg dusjer så bruker jeg først sminkefjerningsservietter før jeg dusjer, og så scruben og ansiktsvasken fra md. Gidder jeg, så tar jeg toner på når jeg kommer ut av dusjen og skyller av med vann. Og så på med hudkrem. Har også en sånn konjacsvamp jeg bruker i dusjen om jeg føler det blir litt for ofte skrubb, og den er bare virkelig herlig. Anonymous poster hash: 2de1c...ec6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #15 Skrevet 6. februar 2015 Jeg bruker denne. Hvorfor den heter tonifying lotion skjønner jeg ikke, for den er like rennende som vann. Tenker liksom at lotion er tykk som en krem. Jeg fjerner først sminke med sminkefjerningsservietter.Så bruker jeg en sånn mikrofibersvampDeretter går jeg over med toner som jeg tar på en bomullspad. Så vasker jeg meg med vannSmører meg med hudkrem Vet at man ikke trenger å vaske av toneren, men jeg syns det er ekkelt. Må avslutte med vann. Har forresten prøvd flere ganger å kun bruke for eksempel sminkefjerningsservietter og vann og deretter gått over med toner, og det har fremdeles kommet brunt på bomullspaden. Så jeg bruker alltid toner til slutt. Noen ganger tar jeg bare toneren direkte på mikrofibersvampen om jeg ikke gidder å gjøre begge deler (altså først svamp og så toner på bomull). De kvelden jeg dusjer så bruker jeg først sminkefjerningsservietter før jeg dusjer, og så scruben og ansiktsvasken fra md. Gidder jeg, så tar jeg toner på når jeg kommer ut av dusjen og skyller av med vann. Og så på med hudkrem. Har også en sånn konjacsvamp jeg bruker i dusjen om jeg føler det blir litt for ofte skrubb, og den er bare virkelig herlig. Anonymous poster hash: 2de1c...ec6 Om du bruker toner, og deretter skyller med vann, så faller veldig mye av poenget med å bruke det bort!! Anonymous poster hash: 30558...667 2
Gjest Booker Skrevet 6. februar 2015 #16 Skrevet 6. februar 2015 Bruker denne tonerern; http://www.feelunique.com/p/Trilogy-Hydrating-Toner-100ml Er så greit at man bare kan spraye fjeset ettet man har renset, trenger ikke bomullspad eller noe. Også syntes jeg at det er en av de beste jeg har prøvd (har prøvd Decleor, Ole Hendriksen osv)
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #17 Skrevet 6. februar 2015 Om du bruker toner, og deretter skyller med vann, så faller veldig mye av poenget med å bruke det bort!!Anonymous poster hash: 30558...667 Ja jeg tror deg når du sier det. Men jeg føler at toner er det produktet som virkelig fjerner siste resten av sminken, så jeg føler på en måte at toner er en del av sminkefjerningsrutinen min. Jeg klarer bare ikke å kun avslutte med toner. Anonymous poster hash: 2de1c...ec6
peppermyntete Skrevet 8. februar 2015 #18 Skrevet 8. februar 2015 Jeg bruker ikke toner, fikk dårlig hud av det den perioden jeg prøvde. Klarer meg fint med rens og dag/nattkrem + øyekrem når jeg husker det.
WazzUpKitty Skrevet 8. februar 2015 #19 Skrevet 8. februar 2015 Jeg bruker det ikke. Jeg fjerner sminken med produkter som skylles av med vann/make-up servietter. Lukker porene med så kaldt vann som mulig. Har deretter på fukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå