Gå til innhold

HVORFOR er alle på Bik Bok så pene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg går innom en Bik Bok, så blir jeg møtt av modellpene ansatte! :sjokkert::sjokkert: Ansetter de mennesker pga utseendet eller hva? Har aldri sett en Bik Bok-ansatt som er mindre pen, eller er større enn en S. Hvorfor??

Anonymous poster hash: e31ae...736
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har funnet svaret selv, de legger vel en del vekt på utseendet i ansettelsesprosessen da. :)

Skrevet

Tenkt litt på dette selv.. Jobber selv i klesbutikk i samme kjede, men jeg er nok en M/L. Syns selv at klærne er finere jo mindre de er, så det er min forklaring...

En annen ting jeg derimot stusser over er at hver eneste butikksjef i Bik Bok har store, fine hjem med interiør til flere tusen, og 99% har en mann som jobber offshore.

Anonymous poster hash: 82fb4...ea1
  • Liker 1
Skrevet

Det her gjelder vel alle klesbutikker? Jeg har ihvertfall aldri sett noen feite dundrer jobbe i klesbutikker før.

Anonymous poster hash: 0adc5...4f2
Skrevet

Er verre på biltema på Hvam. Der gikk de etter utseende da de ansatte.

Anonymous poster hash: a9c6e...54f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett flere mindre pene på f.eks. KappAhl og andre butikker. Det er noe spesielt med de på Bik Bok..

Anonymous poster hash: e31ae...736
Skrevet

Jeg jobbet i Bik Bok før, og tviler på at jeg fikk jobben pga utseendet :fnise:

Skrevet

Jeg har aldri lagt merke til at de som jobber på Bik Bok er penere enn i andre butikker.

Anonymous poster hash: 989d4...113
  • Liker 3
Skrevet

Slik er det IKKE her i byen!

• Liker 1
Skrevet

Tenkt litt på dette selv.. Jobber selv i klesbutikk i samme kjede, men jeg er nok en M/L. Syns selv at klærne er finere jo mindre de er, så det er min forklaring...

En annen ting jeg derimot stusser over er at hver eneste butikksjef i Bik Bok har store, fine hjem med interiør til flere tusen, og 99% har en mann som jobber offshore.

Anonymous poster hash: 82fb4...ea1

Dette er det noe hold i. Kjenner 2 stk som er butikksjefer eller områdeansvarlig (har vært butikksjef), begge disse har kapret et flott mannebein med mye cash. Maser hele tiden på sosiale medier om nye ting de har kjøpt, etc. Men dette kan også ha med hvilke jenter som søker jobb på Bikbok. Synes mange av dem ser ut som små veskehunder.

Anonymous poster hash: 9e890...345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...