Gå til innhold

Hilse på en jente som jobber i butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en gutt som har lagt merke til at jeg har fått litt oppmerksomhet fra en jente som jeg deriblant har truffet ute på fylla, trening, høyskolen, og i butikken der hun jobber.

Hun virker litt interessert ettersom jeg har fått en del blikk fra henne når jeg har sett henne. Jeg har også snakket bittelitt med henne i butikken. Men det er nok ikke det beste stedet. Derfor tenkte jeg å spørre dere her på KG, om det er naturlig for meg å hilse på denne jenta når jeg treffer henne på skolen eller andre steder. Jeg har ikke lyst til å gamble på å treffe henne på fylla å ta det derfra. Jeg ønsker helst å ta skrittet videre når jeg treffer henne å kanskje bli kjent med henne.

Sist i går satte hun seg ved siden av meg på skolen. Altså ikke rett overfor meg, men sikkert 1 meter unna til siden. Vi vekslet blikk, men hun satte seg lengre bort da venninna spurte henne hvorfor hun satte så langt bort fra henne. Vi sa ingenting, og hun så mot meg når jeg bestemte meg for å gå.

Uten jeg ønsker å overanalysere situasjonen, men jeg tror vi begge vet mer om hverandre enn den andre tror pga. Facebook og felles venner.

Jeg må innrømme at jeg er nysgjerrig på denne jenta, og det kribler litt i magen når jeg tenker og ser henne.

Jeg tenker at man vinner ikke lotto om man ikke spiller! Selv om jeg ikke ønsker å virke desperat eller noe annet.

Anonymous poster hash: f252c...247
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med henne?

Min erfaring er at mange - både menn og kvinner - dikter opp 'blikk' som ikke eksisterer. Noen ganger bare føles det som noen ser på deg, kanskje fordi du ønsker det sterkt, uten at de nødvendigvis gjør det.

Anonymous poster hash: b2973...846

• Liker 2
Skrevet

Har du snakket med henne?

Min erfaring er at mange - både menn og kvinner - dikter opp 'blikk' som ikke eksisterer. Noen ganger bare føles det som noen ser på deg, kanskje fordi du ønsker det sterkt, uten at de nødvendigvis gjør det.

TS her. Jeg har snakket med henne ja, som jeg skrev ovenfor. Det er sikkert noen som dikter opp blikk som ikke eksisterer. Men i mitt tilfellet er jeg temmelig sikker på at jeg har fått noen blikk, og at dette ikke er oppdiktet. Dette er ikke noe jeg tenkte over fra begynnelsen av. Jeg fikk noen lengre blikk og dermed er jeg blitt nysgjerrig på denne jenta.

Skrevet
Derfor tenkte jeg å spørre dere her på KG, om det er naturlig for meg å hilse på denne jenta når jeg treffer henne på skolen eller andre steder.

Hei, jeg har en butikk jeg er i ganske ofte. Han som jobber i den butikken sier hei til meg på skolen og ellers, uten at jeg syntes det er rart. (tror han er litt halvbetatt av meg uten å være for cocky haha.)

Så over til spørsmålet ditt: Nei, det er ikke rart om du hilser på henne andre steder :)

Skrevet

Hei, jeg har en butikk jeg er i ganske ofte. Han som jobber i den butikken sier hei til meg på skolen og ellers, uten at jeg syntes det er rart. (tror han er litt halvbetatt av meg uten å være for cocky haha.)

Så over til spørsmålet ditt: Nei, det er ikke rart om du hilser på henne andre steder :)

TS her. Hørtes greit ut. Ikke det at jeg handler noe ofte der hun jobber, men jeg ser henne mange andre steder også. Som nevnt treffer jeg på henne både på høyskolen, treningssenteret og andre steder. Synes det kunne vært greit å bli kjente med folk som man ofte legger merke til i dagliglivet, på en vanlig måte.

Skrevet

TS her. Hørtes greit ut. Ikke det at jeg handler noe ofte der hun jobber, men jeg ser henne mange andre steder også. Som nevnt treffer jeg på henne både på høyskolen, treningssenteret og andre steder. Synes det kunne vært greit å bli kjente med folk som man ofte legger merke til i dagliglivet, på en vanlig måte.

Bare å begynne å prate med henne! Jeg syntes absolutt ikke slikt er rart spesielt ikke om du ser henne overalt.

Selv kan jeg gjerne gjøre det med helt fremmede, og den eneste responsen jeg har fått er at folk syntes man er tøff og blir som regel positivt overrasket ;) Kjør på :)

Skrevet

TS her. Jeg har snakket med henne ja, som jeg skrev ovenfor. Det er sikkert noen som dikter opp blikk som ikke eksisterer. Men i mitt tilfellet er jeg temmelig sikker på at jeg har fått noen blikk, og at dette ikke er oppdiktet. Dette er ikke noe jeg tenkte over fra begynnelsen av. Jeg fikk noen lengre blikk og dermed er jeg blitt nysgjerrig på denne jenta.

Nei, du skrev ikke eksplisitt at du har snakket med henne. Men om du har det, så skjønner jeg ikke greia med at du ikke tør hilse.

Skrevet

Pussy-alert!

Anonymous poster hash: 90a4e...9fd

Skrevet

Snakk med henne!
Si hei til henne! Smil til henne! Og etterhvert, la det falle inn i en naturlig samtale! :)

I dagens norge er vi dessverre litt "kalde".. man starter liksom ikke bare en random samtale, med mindre man er full ute på byen..

Noe jeg synes er tåpelig!

Hadde du bodd i USA ellernoe, hadde du sikkert spurt om nr. hennes for lenge siden :)

Jeg la merke til en fyr på skolen min en gang. Jeg vet ikke hvorfor jeg alltid så akkurat han, men jeg gjorde i hvertfall det. Jeg begynte etterhvert å si hei til han, og smile til han osv. Tror han synes det var litt rart først... haha! En dag begynte vi bare å snakke... Vi endte opp som ganske gode venner :)

Har dessverre mistet litt kontakt nå, da han har flyttet og jeg er mye opptatt med studie. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...