AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Hei. Er 158 høy og veier 69 kilo. Vil ned så mye som mulig før sommeren. Hvor ofte anbefaler dere meg å trene da? Har trent i går og i dag, og vil trene så ofte som mulig for å gå ned mest mulig. Mn kanskje ikke så lurt å trene hver dag,eller? Må legge til at jeg er litt nybegynner på akkurat dette, har ikke trent regelmessig på to-tre år.Anonymous poster hash: 5cb21...42c
Gjest Runforit Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 For å gå ned i fettprosent må du spise i underskudd. Ellers er det bra å trene 3 ganger i uka for å komme i bedre form og bli fastere i fisken.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 For å gå ned i fettprosent må du spise i underskudd. Ellers er det bra å trene 3 ganger i uka for å komme i bedre form og bli fastere i fisken. Jeg spiser lavkarbo, og det funker for meg spist lavkarbo-kosthold før også, og gikk ned 7-8 kg på to mnd uten noen form for trening. Håper på å kunne gå ned mer enn det nå, med trening og flere måneder på meg:) Takk for tips foresten.Anonymous poster hash: 5cb21...42c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå