AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Jeg føler at uansett hva jeg spørr om og lurer på her inne så får jeg (nesten) bare frekke svar tilbake.. Skjønner ikke hvordan jeg kan fremprovosere så mange slemme kommentarer uten å prøve på det engang.. Om jeg forklarer en situasjon til punkt og prikke kan jeg fortsatt få anklager på at jeg er sånn og sånn, ditt og datt helt ut av det blå.. Hvorfor er folk slik? Hvis jeg kommer med en oppriktig problemstilling der jeg søker råd og hjelp kan jeg få kommentarer som er stygt rettet mot meg som person.. Jeg skjønner det ikke og jeg forstår ikke hvor dere får det fra.. F.eks. Jeg kunne spurt "hvorfor tenker han slik eller hvorfor sier han sånn" med en forklaring og få som svar "sikkert fordi du er stygg, kontrollerende, syk i hodet blablabla...???? Anonymous poster hash: fddae...5a0 23
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Kan du si noe spesifikt om hva du snakker om? Stort sett synes jeg svarene her er ok - med unntak av noen som bare vil provosere. Personangrep kan du rapportere. Anonymous poster hash: b3db4...e6d 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 TS du virker bitter. Forklar. Anonymous poster hash: e28d3...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 TS du virker bitter. Forklar.Anonymous poster hash: e28d3...5e5 Jeg er jo ikke bitter, jeg forstår ikke hvorfor alle er så sinte og slemme her inne.. Fått inntrykk av at mange her inne lager en teori oppe i sitt eget hode og bare spyr ut med hva de tror og mener, selv om det er helt usaklig og ikke relevant for innlegget..Anonymous poster hash: fddae...5a0 10
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Jeg er jo ikke bitter, jeg forstår ikke hvorfor alle er så sinte og slemme her inne.. Fått inntrykk av at mange her inne lager en teori oppe i sitt eget hode og bare spyr ut med hva de tror og mener, selv om det er helt usaklig og ikke relevant for innlegget..Anonymous poster hash: fddae...5a0 Hvis du linker til tråden du startet der du fikk irrasjonelle svar, så får vi et begrep om det. Man må nesten vise til eksempler. Her virker du bare veldig sint uten spesifikk grunn, det er jo tydelig en nylig sak som irriterte deg. Anonymous poster hash: b3db4...e6d 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Enig i at noen er frekke. De usaklige kommentarene er det bare å ignorere. Enkelte blir veldig tøffe bak en skjerm, sikkert for å kompansere for "feil og mangler" de måtte ha i det virkelige liv. Anonymous poster hash: cbf14...1d5 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Noe om kjærestemateriale? Anonymous poster hash: 27d68...3f2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Er du brukeren som begynner på M eller? Anonymous poster hash: 7f704...05f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Det er så mye personhets på KG at jeg har helt sluttet å poste med brukeren min. Men folk tror de er anonym på nett bare fordi de huker av den lille boksen nederst, og så gulper de opp all eder og galle som måtte finnes. Noen gjør det sikkert fordi de synes det er underholdende, andre fordi... gudveit. Jeg skjønner ikke hva de får ut av det, men noe må det jo være. Anonymous poster hash: 900d9...bce 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 TS her. Tenker ikke bare på mine tråder, men også mange andre sine. Har ikke postet noe her på en stund siden jeg rett og slett føler at jeg bare får dritt uansett hva jeg lurer på.. Spurte etter en oppskrift her igår, men der fikk jeg riktig nok bare høflige svar.Anonymous poster hash: fddae...5a0 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Er så enig. Det har kommet veldig mange frekke svar her i det siste. De verste er de som ikke er gjennomlysende frekke, men har en frekk tone og et argument flere kjenner seg igjen i, så bygger bare de neste svarene på de første og alle svarene blir ensporet. Typisk. Anonymous poster hash: 73b81...22a 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 TS her. Tenker ikke bare på mine tråder, men også mange andre sine. Har ikke postet noe her på en stund siden jeg rett og slett føler at jeg bare får dritt uansett hva jeg lurer på.. Spurte etter en oppskrift her igår, men der fikk jeg riktig nok bare høflige svar.Anonymous poster hash: fddae...5a0 Det litt aggressive tonen din (fire spm.tegn...) tyder på at du har fått noen slike svar nylig. Som sagt, det er bedre om du linker til noen spesifikke eksempler. Uansett så kan personangrep rapporteres. Anonymous poster hash: b3db4...e6d 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #13 Skrevet 5. februar 2015 JEG ER SÅ ENIG!! Postet flere ganger før her jeg også, og fikk flere frekke og nedlatende svar tilbake. Jeg har helt sluttet å skrive her. For meg virker det som om utrolig mange må ha dårlig selvtillit og ikke ha det bra med seg selv som får seg til å skrive så mye dritt tilbake, det er vel det eneste som får de til å føle seg vel. Anonymous poster hash: 1e43e...3d1 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #14 Skrevet 5. februar 2015 Det litt aggressive tonen din (fire spm.tegn...) tyder på at du har fått noen slike svar nylig. Som sagt, det er bedre om du linker til noen spesifikke eksempler. Uansett så kan personangrep rapporteres. Anonymous poster hash: b3db4...e6d Hvor er den aggressive tonen? :-O Herregud, nordmenn, hvorfor gjøre alt så vanskelig! Vi er faen meg de minst fleksible i verden. Anonymous poster hash: d69fc...237
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #15 Skrevet 5. februar 2015 Hvor er den aggressive tonen? :-O Herregud, nordmenn, hvorfor gjøre alt så vanskelig! Vi er faen meg de minst fleksible i verden.Anonymous poster hash: d69fc...237 Sorry, men banning får deg til å virke enten sint eller bare litt mindre intelligent. Er ikke overrasket over om du får negative svar i trådene dine. Anonymous poster hash: b3db4...e6d 8
Chizue Skrevet 5. februar 2015 #16 Skrevet 5. februar 2015 På slike spørsmål som "Hvorfor gjør han slik" "Hvorfor svarer han meg ikke" "Hvorfor går forholdet vårs rett i vasken" osv, så vil ikke folk høre sannheten... -Han liker deg ikke -Han er mann, det sånn de er -Vi vet ikke hvorfor forholdet går i vasken -Du virker veldig kontrollerende mot ham -Vi må nesten ha vært der og sett hvordan dere har hatt det, for å vite hvorfor forholdet går i vasken.. Men istedet for å skrive slike ting, så er det kanskje bedre å skrive negative svar tilbake, fordi det er de svarene folk tar til seg, ikke de små sannhetene nei jeg vet ikke... 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 Det litt aggressive tonen din (fire spm.tegn...) tyder på at du har fått noen slike svar nylig. Som sagt, det er bedre om du linker til noen spesifikke eksempler. Uansett så kan personangrep rapporteres. Anonymous poster hash: b3db4...e6d Slutt å analyser så veldig med mindre du har en doktorgrad i pedagogikk! Er ikke meningen å være agressiv, er bare frustrert og oppgitt. Anonymous poster hash: fddae...5a0 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 Sorry, men banning får deg til å virke enten sint eller bare litt mindre intelligent. Er ikke overrasket over om du får negative svar i trådene dine. Anonymous poster hash: b3db4...e6d Dette er jo et fint eksempel på hva TS tar opp.... Anonymous poster hash: fe6bb...438 11
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 TS du virker bitter. Forklar.Anonymous poster hash: e28d3...5e5 Klassisk anklage på KG. TS er bare bitter. Anonymous poster hash: fe6bb...438 5
Noope Skrevet 5. februar 2015 #20 Skrevet 5. februar 2015 Sorry, men banning får deg til å virke enten sint eller bare litt mindre intelligent. Er ikke overrasket over om du får negative svar i trådene dine. Anonymous poster hash: b3db4...e6d Hahahaha... Typisk svar som viser TS sitt poeng ja. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå