AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Har nylig begynt med egentrening. Det består av å gå en-to turer om dagen på 30 min. Utenom trener jeg 15 min på Ab Circle daglig, samt bruker to apper; 30 day ab challenge og 30 day butt challenge, hvor det er tilpassede øvelser hver dag, som f.eks 20 x squash, 20 x sit-ups, crunch, leg-raise osv. Er dette nok til å gjøre noe forskjell på kroppen over kort tid? Prøver ellers å spise noenlunde sunt og, middag med mye grønnsaker og en smoothies med frukt/melk/havregryn til lunsj. Er jeg på riktig vei?Anonymous poster hash: f00fe...4fa
Yzma Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Jeg er virkelig ingen treningsekspert, men hvis du ikke har trent noe særlig før, så er det veldig greit å begynne sånn som du gjør også etterhvert når du er blitt mer vant med treningen, øke. For min del så er det demotiverende om jeg trener for hardt når jeg begynner fra scratch, og da slutter jeg å trene mye fortere. Idk if that made sense 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Hva er målet? Stramme opp (mage/rumpe/lår). Ser jeg skrev squash i innlegget, mente selvsagt squats.. TsAnonymous poster hash: f00fe...4fa
Gjest Runforit Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Stramme opp (mage/rumpe/lår). Ser jeg skrev squash i innlegget, mente selvsagt squats.. TsAnonymous poster hash: f00fe...4fa Du kan absolutt oppnå gode resultater hjemme så lenge kostholdet er bra og du trener minst 3 ganger i uka 1
Supraspinatus Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Ikke forvent forandring på kort sikt. Ingen slike ting skjer på kort sikt. Hvis du innstiller deg på at dette tar tid og at du må holde på en stund før det skjer noe så kommer du til å bli mindre skuffet. Det er heller ikke lurt å sjekke form, vekt, etc hele tiden. Avgrens det gjerne til 1 gang i måneden. Før en treningslogg og bruk den til å se forandring over tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå