Gå til innhold

hva har du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du på havregrøten? Jeg har brelett og kanel men er lei så jeg trenger tips :)

Anonymous poster hash: d7191...924

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandler eller valnøtter, linfrø, sesamfrø, chia-frø, eple, mandel- eller havremelk, noen ganger sjokoladeproteinpulver

• Liker 1
Skrevet

Honning, ceylonkanel (hvis du er vant til den vanlige fra matbutikken vil du bli overrasket over at kanel kan smake så godt), rosiner eller annen tørket frukt som får koke med, bananskiver, granateple, eple, pære. Prøver meg med smakebiter av den frukten som finnes i huset hvis vi ikke har noe jeg vet jeg liker. Kiwi var ikke noe godt til havregrøt :P

Anonymous poster hash: 56753...f38

Anonymous poster hash: 56753...f38
Skrevet

rosiner

Skrevet

Kanel, natreen og smørøye. Hender jeg spiser den bar også, eller med litt hakkede nøtter/cottage cheese.

Skrevet

Melk og rosiner.

Anonymous poster hash: ddbfc...154

• Liker 1
Skrevet

Eple eller banan i biter, med litt honning og kanel over. Eller blåbær når det er billig!

Skrevet

Sukker :P Hadde blåbær på og en gang.. Va godt.

Anonymous poster hash: 8b253...dbf
Skrevet

Sukrin, kanel, banan. Av og til smørøye, og noen ganger kardemomme eller pepperkakekrydder. Og ferske bær når jeg har det:)

Skrevet

Eple, pære, sukker, kanel og bringebær

Ikke alt på en gang da:)

Skrevet

Eple, frosne blåbær, banan, tørket frukt, rosiner, tranebær, gojibær, nøtter, honning, sukker, kanel, pære, peanutsmør osv. Bare fantasien setter grenser egentlig

Skrevet

Nøtter, vaniljekesam, yoghurt, kanel, bær, eple, kokos...

Skrevet

Så sykt irriterende med tråder som ikke heter det de handler om!!

Hvorfor kan du ikke bare kalle tråden din "Hva har du på havregrøten?", så slipper man å måtte klikke seg inn for å finne ut at den handler om noe som er totalt uinteressant.

Anonymous poster hash: 8cdc4...439
  • Liker 3
Skrevet

Bland inn litt vaniljekesam på slutten, kjempegodt! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...