Gå til innhold

Nye gulvbelegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har akkurat flytta inn i ny leilighet hvor jeg tok en "rå-sjans", eller en risiko, ved å være der bare såvidt en gang, og bestemte meg umiddelbart. Leiligheten er super, men jeg sliter litt med gulvene. Alle gulvene er av hard parkett. Ettersom jeg har problemer med beina mine så blir jeg veldig sliten av å gå på det gulvet! Imidlertid er det et annet belegg under, vet ikke helt hvilken type, men det er ikke så veldig pent. Jeg ser det belegget inne i en liten bod, men ellers er alle andre rom enn badet med hard parkett. Jeg skulle hatt et bedre gulv å gå på, men har akkurat flytta inn og satt alle ting på plass. Hvis jeg ender opp med nytt gulv før eller siden, - hvilken type gulv bør jeg da velge som ikke er for hardt, ikke er for dyrt, og ikke blir veldig fort slitt? Er jo ikke bare-bare å legge nye gulv i alle rom sånn "plutselig" nå da. Hadde jeg nå enda gjort det før jeg flytta inn... Jeg er litt irritert på meg selv for at jeg ikke tok gulvet før jeg flytta inn, men jeg hadde ikke behov for å pusse opp veggene, og var derfor veldig ivrig på å komme meg inn fortest mulig.

Endret av Millimani

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...