AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Jeg vet jo svaret er "fy nei" innerst inne, han er 32 år og jeg er 20 år, det kunne i utgangspunktet fungert. Hadde det ikke vært for at han hadde 2 barn fra før, den tanken dreper lysten på å gi han en sjanse. Likevel er det noe spesielt med han som gjør at jeg har lyst til å gi fyren en sjanse gå på date med han å deretter se om det kan utvikle seg til noe mer. Ville du gått på date med en der aldersforskjellen er så stor? Anonymous poster hash: 4efdd...4a6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Ikke med forhåpninger om noe mer, spesielt når tanken på å bli stemor ikke er appellerende for deg. Jeg synes ikke aldersforskjellen er "fy" på den måten at det er noe galt, i hvert fall ikke for noe rent seksuelt. Men tyveårene er viktige år og aldersforskjellen har mye mer å si nå enn den hadde gjort om 6-7 år. Dere er på ulike livsstadier. Anonymous poster hash: 1589b...341
Gjest Nosoul Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Ville du gått på date med en der aldersforskjellen er så stor? Anonymous poster hash: 4efdd...4a6 Definitivt! Hvis man etter noen dater finner ut at man ikke passer sammen, så er jo det greit. Men jeg ville definitivt gitt det en sjanse. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Hva med mann 35+dame 24? Veldig god match personlighetsmessig og masse felles interesser (noen ulike og da heldigvis) Kan det fungere/vare?Anonymous poster hash: 66567...378
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Hva med mann 35+dame 24? Veldig god match personlighetsmessig og masse felles interesser (noen ulike og da heldigvis) Kan det fungere/vare?Anonymous poster hash: 66567...378 Mann 35+ var vagt. Det kan jo være alt over 35. Anonymous poster hash: 4f64c...d58 3
Sylvari Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Alderen syns jeg ikke er noe problem, men det at du ikke liker at han har barn fra før burde jo ha mye å si. Blir dere seriøse så er barna en del av livet hans, og det må du bare akseptere først som sist.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Mann 35+ var vagt. Det kan jo være alt over 35. Anonymous poster hash: 4f64c...d58 Nå missforsto du. Jeg mente liksom mann 35 OG dame på 24 Liker henne veldig godt nemlig!Anonymous poster hash: 66567...378
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Nå missforsto du. Jeg mente liksom mann 35 OG dame på 24 Liker henne veldig godt nemlig!Anonymous poster hash: 66567...378 Jeg synes det kan fungere dersom hun er moden for alderen. Noen utvikler seg mye på kort tid i tyveårene og da har hvert år mye å si. Men det vil antakeligvis uansett bli noen utfordringer. Anonymous poster hash: 1589b...341
Gjest Linaria Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Jeg ble sammen med en på 30 da jeg var 19. Det fungerte en stund, men jeg må innrømme at jeg vokste fra forholdet. Jeg lærte mye på fire år, fikk nye meninger og verdier, og innså at de ikke passet til det livet vi hadde planlagt sammen. MEN når det er sagt vil jeg ikke fraråde deg å prøve. Jeg angrer ikke på forholdet vårt, og jeg synes ikke man skal kaste bort noe som kan fungere på grunn av andres opplevelser.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Hehe, starter navnet hans på J og bor i Oslo? Anonymous poster hash: dc088...813
askepott666 Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Jeg var 18 da jeg ble sammen med min forlovede på da 30, vi møttes da jeg var 17. Nå er jeg 21, han er 33 og vi har en baby på 7 mnd :-) aldersforskjell er ingen hindring, men som flere sier, liker du ikke tanken på at han har barn er det et problem om dere skulle blitt ett par.
Gjest Gurgemeie Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 Når jeg ser tilbake på hvordan jeg var som 20-åring så ser jeg at så stor aldersforskjell aldri ville funket. Nå som jeg er 24, kunne det gått med en på 32, men det ville fremdeles vært litt for stort gap. Kjæresten min er 28, og til og med han merker at jeg er yngre enn han, så nei - jeg tror virkelig ikke at 12 år forskjell (spesielt når du er enda så ung) fungerer. Men, jeg har hørt om forhold som funker til tross for så stor aldersforskjell! Men så er jo utfordringen hans to barn. Da er det liksom ikke bare deg og han lenger, det er faktisk to barn som alltid kommer først for hans del. Er det noe du er villig til å akseptere når du enda er så ung?
Charmander Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Damer analyserer alder, høyde og alt mulig som er "super ficial" Alderen har ingenting om det kommer til å fungere, samme gjelder høyden. Noen ganger lurer jeg bare på om dere er dumme?! 1
Gjest anonym2233 Skrevet 6. februar 2015 #14 Skrevet 6. februar 2015 Hvorfor skulle ikke det gå? (Sett bort ifra at han har barn - en annen diskusjon) Jeg var 21 og samboeren min var 31 da vi møtte hverandre. Vi er ennå sammen, og har det godt:) Så lenge kjemien er der, hva er problemet? Enig med Charmender over her. skal en analysere alt fra punkt til prikke, så er du rett og slett "stuck"...
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #15 Skrevet 6. februar 2015 Ville du gått på date med en der aldersforskjellen er så stor? Anonymous poster hash: 4efdd...4a6 Definitivt. Men med en som har barn? Nei, ikke hvis forholdet ikke er rent seksuelt. Selv er jeg 19 år. Jeg ønsker ikke barn nå, og jeg vil i alle fall ikke bli stemor. Anonymous poster hash: 7ae7f...af3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #16 Skrevet 6. februar 2015 Hvorfor skulle ikke det gå?(Sett bort ifra at han har barn - en annen diskusjon) Jeg var 21 og samboeren min var 31 da vi møtte hverandre. Vi er ennå sammen, og har det godt:) Så lenge kjemien er der, hva er problemet? Enig med Charmender over her. skal en analysere alt fra punkt til prikke, så er du rett og slett "stuck"... ? Det er jo absolutt ikke en annen diskusjon. Det at han har barn kan jo egentlig være det som gjør at det ikke går. Barn gjør det hele alltid mer komplisert, og barn bør alltid bli satt foran i diskusjonen. Ikke bak. Når det er barn involvert handler det ikke bare om kjemien stemmer eller ikke. Anonymous poster hash: 7ae7f...af3
Kontormus Skrevet 6. februar 2015 #17 Skrevet 6. februar 2015 Damer analyserer alder, høyde og alt mulig som er "super ficial" Alderen har ingenting om det kommer til å fungere, samme gjelder høyden. Noen ganger lurer jeg bare på om dere er dumme?! Selvsagt har det det!! 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #18 Skrevet 6. februar 2015 Er ikke alder, men livssituasjon som oftes bær vektlegges mest. På den annen side må man være ganske tilbake om man er 32 og finner en 20åring intelektuelt stimulerende, har samme verdier, gleder og mål.Anonymous poster hash: bb4f8...3e6 1
Gjest anonym2233 Skrevet 6. februar 2015 #19 Skrevet 6. februar 2015 ? Det er jo absolutt ikke en annen diskusjon. Det at han har barn kan jo egentlig være det som gjør at det ikke går. Barn gjør det hele alltid mer komplisert, og barn bør alltid bli satt foran i diskusjonen. Ikke bak. Når det er barn involvert handler det ikke bare om kjemien stemmer eller ikke. Anonymous poster hash: 7ae7f...af3 Nå kommenterte jeg på TS sitt innlegg ifht aldersforskjell, uten å ta hensyn til barn i bildet.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #20 Skrevet 6. februar 2015 Hehe, starter navnet hans på J og bor i Oslo? Anonymous poster hash: dc088...813 Nei navnet starter på H og befinner seg i det nordligste fyllket -TsAnonymous poster hash: 4efdd...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå