AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Jeg kunne tenke meg å begynne med fuktserum siden jeg har veldig fuktfattighud. Jeg er fornøyd med både Priori og Dermalogica. Noen som bruker fuktserum fra et av disse to merkene og er fornøyd? Jeg vet Decleor har noen gode, men dessverre tåler ikke huden min Decleor. Huden min er heller ikke så glad i MD.Anonymous poster hash: 6b2fb...6a9
Blablab Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Jeg elsker tightening serum fra priori. Gir meg både fukt, glød og fjerner nupper. Litt usikker på om det går under fuktserum, men gir meg mer fukt enn Matis sitt. Dermalogica hydrating booster har jeg også testet, mange år siden så husker ikke helt om jeg var fornøyd.
smalls Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Jeg er veldig fornøyd med Matis sitt response jeunesse serum Gir mye fukt. Litt drøy i pris. Har ikke prøvd serum fra Dermalogica eller Priori.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Jeg elsker tightening serum fra priori. Gir meg både fukt, glød og fjerner nupper. Litt usikker på om det går under fuktserum, men gir meg mer fukt enn Matis sitt. Dermalogica hydrating booster har jeg også testet, mange år siden så husker ikke helt om jeg var fornøyd. Veldig enig angående serumet til Priori! Det beste jeg har prøvd og jeg har prøvd mange. Det har gitt meg en helt ny glød og er drøy i bruk. Eneste negative jeg har å si, er at prisen er veldig stiv. Men du får det du betaler for Anonymous poster hash: 43ade...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå