AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har en perserkatt på 10 mnd som jeg latt smake på min flytende møller's tran og han eelsker det! Spørsmålet er vel heller om det er like bra for han som for meg? Gir han ikke en full skje og heller ikke hver dag men når han ser jeg tar min daglige dose kommer han løpende og mjauene i full fyr Noen som vet for eller imot? Anonymous poster hash: 2b976...b15 1
Gjest hells bells Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Mine katter får Dr.Baddakys fiskeolje, det liker de veldig godt. Jeg kjøper det hos veterinæren.
Ånei Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Vår "menneske-tran" inneholder ekstra vitaminer som vitamin A og E. Disse vitaminene finnes allerede i tørrfòret (så lenge det er fra dyrebutikk eller veterinær), og hvis katten i tillegg får tran så kan h*n etter hvert få leverskader, skjelettlidelser og nyresvikt. Dette tar selvfølgelig svært lang tid, så ikke få panikk om du har gitt katten tran tidligere.Det beste vil være å gi h*n f.eks viacutan. Da vil h*n få riktig dose med vitamin 3 og 6, uten å bli overdosert med andre vitaminer. Og den smaker sikkert like godt som den tranen du tar! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå