AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #61 Skrevet 22. februar 2015 Var selv i et bryllup jeg ble presset av bruden til p være med i. Ingen unnskyldning var god nok. Og jeg hadde mange reelle. Det kostet 10.000 med fly bill, hotell og gave. Pluss at jeg lider av ME, hadde en nyfødt, ikke sovet på 6 uker osv osv... I dag angrer jeg såååå sinnsykt for at jeg gav etter for presset. Innså for sent at det var en utrolig egoistisk brud. Irriterer meg ennå, mange år etterpå. Hadde jeg vert deg, dropp alt. Du har ikke råd. Selvfølgelig trenger din kjære og deg selv ferie. Det styrer ikke din venninne. Merkelig tak hun har over deg. Mitt råd. Dropp. Hvis hun ikke viser mer hensyn til din situasjon, trenger ikke du brekke ryggen for å please. !!!Anonymous poster hash: 16f79...b38
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #62 Skrevet 22. februar 2015 jeg hadde droppet bryllupet å heller gitt de en gave når de kom hjem igjen. ikke pokker om jeg bruker så mye på bryllupet til NOEN Anonymous poster hash: 12add...7d8
Wilma- Skrevet 22. februar 2015 #63 Skrevet 22. februar 2015 Eneste alternativet er den lokale campingen, med fellesdusjer. Har selvsagt sjekket for alternativer, med tær og fingre krysset Anonymous poster hash: 3f118...e01 Hva slags land er dette her? Ett hotel der en natt koster 3000kr og eneste andre muligheten er en campingplass. Høres jo helt søkt ut.
Nutz Skrevet 22. februar 2015 #64 Skrevet 22. februar 2015 Herregud jeg blir så provosert av å lese om dette opplegget at jeg bare hadde droppet hele greien. Man kan for det første ikke FORVENTE at folk skal dukke opp i bryllup som avholdes i utlandet. Og så FORVENTE at man i tillegg skal ta med seg spesifike gaver, møte opp i spesifike klær og dra til frisør og fikse seg som en gruppeaktivitet? Etter å ha spyttet inn 2500 + reise for et utdrikkningslag? Veldig kravstort og spesielt spør du meg. Jeg kunne møtt opp i bryllupet, men gaven min hadde vært at jeg ofret feriepengene mine på dem og jeg hadde hatt på meg hva faen jeg ville!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #65 Skrevet 23. februar 2015 TS her. Jeg vet faktisk ikke hva vi skal i utdrikningslaget. Jeg kjenner ikke forloveren så godt, og det er ikke sendt ut detaljer enda. Dette er jo heller ikke en sum bruden er klar over vil jeg tro, og det e rjo ikke slik at vi alle må ha ekstra billetter for å komme oss til utdrikningslaget - så det er en ekstrakostnad for meg bare. Men bruden er godt vant med oppmerksomhet og aktivieter, og har til daglig et høy pengeforbruk med mange restaurantbesøk i uken, mye shopping hver uke, storbyhelger utenlands, frisør hver måned etc etc. Har faktisk aldri hørt henne si hun har litt lite penger en periode, heller den; nå har jeg kjøpt 6 par jeans denne måneden, så jeg bør kanskje roe litt ned. En ting er utgiftene til deres store dag, men det tippet over for meg når de attpåtil har ønskeliste... . Og velger en kleskode som gjør at jeg- til tross for veldig mange andre bryllup opp gjennom årene- ikke har noe som kan passe.. . Hu ble forøvrig sur for at jeg ikke fløy over da hun og noen andre venninner skulle på bryllupsmessen nå. Kan si meg enig med en del av dere i at hun umulig kan være en god venninne som forventer slikt som dette, bare at hun er min beste venninne da, selv om det kanskje sier mer om mine vennskap generelt enn akkurat dette vennskapet. Vi har hengt sammen siden vi gikk på barneskolen, og har mye historie. Men forståelse for at jeg ikke kommer vil jeg ikke møte. Og mannen må bli med. Det er kanskje slik verden blir når man aldri har måttet velge enten eller, men alltid vært vant til å få begge deler? Hadde det i det minste vært et tidspunkt som passet inn med sommerferien til folk flest, så kunne vi jo ha lagt ferieplanene til stedet.... . Takk for støttende ord. Anonymous poster hash: 3f118...e01
estrella Skrevet 10. mars 2015 #66 Skrevet 10. mars 2015 Jeg ville droppet det. 2500 kr bare for utdrikningslaget? I tillegg til reise? Nei, vet du hva. Jeg var nylig i et utdrikningslag og måtte ut med 800 kr + reise. Jeg hadde aldri betalt noe mer enn 800 kr. Om det er ei god venninne burde hun skjønne at det prisnivået hun har lagt ting på ikke passer for alle. De kunne jo giftet seg et sted hvor alle har råd til å dra. 9000 kr i overnatting, reise, mat, kjole, frisør + utdrikningslag til flere tusen? Det er ikke en sum folk flest gidder å bruke i et bryllup.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå