Gå til innhold

Prater nesten ingenting mellom hver date. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Holder på med en flott mann på 26 år. Før vi begynte å møte hverandre pratet vi over sosiale medier hver dag, flere ganger til dagen. Vi sendte snap osv. hele tiden.

Nå etter vi har begynt å date hverandre, så prater vi aldri sammen. Vi skal på vår 3. date snart og dagene går uten vi har noe særlig kontakt med hverandre. Vi har ikke kysset, hatt sex eller noe slikt.

Når det er slik har jeg nesten lyst å bare avslutte alt med han. Ikke fordi jeg trenger mer kontakt, men fordi jeg nesten glemmer han ut. Jeg vil jo ha en som gir meg litt oppmerksomhet osv. i hverdagen. Jeg har flere andre som skriver til meg og er interesserte, og når jeg nesten ikke hører fra mannen jeg dater så er det jo kjedelig.

Det eneste positive med dette er jo at man har mer å prate om på datene.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: c6402...cba
Videoannonse
Annonse
Gjest PetterPanne
Skrevet

Han kan ikke lukte at du vil ha mer kontakt om du ikke tar kontakt selv...

Skrevet

Han kan ikke lukte at du vil ha mer kontakt om du ikke tar kontakt selv...

Vi hadde jo kontakt hver dag, flere ganger om dagen før vi møttes så hvorfor slutte? Mister helt gnisten på å møte han igjen jeg.

ts

Anonymous poster hash: c6402...cba

Skrevet

Enig med PetterPanne her. Hvis du ikke tar kontakt selv heller så tenker han vel ikke over at du vil ha mer kontakt.

Selvom dere hadde masse kontakt før daten så vet ikke han at du minster gnisten om du ikke sier det. Send melding selv og si ifra at du savner å ha kontakt som dere hadde til å begynne med.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han er redd du skal bli lei... Eller at han er redd for å mase.

Har datet en i noen uker og vi har nesten ikke kontakt i mellomtiden, synes egentlig det er helt greit selv om jeg er utrolig interessert i han og er blitt litt forelsket allerede. Da får jeg litt tid til å fordøye og tenke litt:) Kanskje han har det sånn?

Anonymous poster hash: 81790...ea2
Skrevet

Jeg har nesten samme issue.en date, litt kontakt etter så plutselig ingen ting, hva skjer nå, er det ikke folkeskikk å bare si i fra hvis man ikke er gira lengre?

Anonymous poster hash: 88196...f1f
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det handler jo ikke om det, men hvorfor skal man prate masse på meldinger mellom datene i en start fase. Det er jo ikke så mye å prate om annet enn å avtale dater, det er iallefall det jeg gjør.

Om jeg vil avtale date så er jeg ON, selv om jeg ikke prater om vær og vind på SMS/FB Messenger...++

Det er bare bra å ikke ha så mye kontakt i mellom så rekker dere å savne hverandre litt om det er noe gnist.... :-)

Dette er ikke et issue, men heller veldig normalt.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg tenker... Hvorfor gidder du ikke å ta kontakt med han? Er du interessert i han eller ikke?

• Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet

Det er bare bra å ikke ha så mye kontakt i mellom så rekker dere å savne hverandre litt om det er noe gnist.... :-)

:) Jeg er ganske enig med deg, men jeg har oppfattet at jeg er ganske unormal på den måten fordi at de fleste liker tydeligvis å bli bombardert med meldinger mens de dater.

• Liker 1
Skrevet

Normalt..det spørs jo hva som er normalt først og fremst. Mener at det er opp til hver enkel person å avgjøre. Det, vi kvinner, bommer meget på, er at istedenfor å ta kontakt selv, så venter vi på å bli kontakte. Det er helt feil. Hvem er det som sier, at det er mannen som skal kontakte oss først.. Vil du ta kontakt, tar du kontakt, enten det er via sms eller at du ringer og hører hvordan det går med han. Vil du at det forholdet skal gro, må du vanne det og ikke vente på at noen skal gjøre det for deg...

• Liker 1
Skrevet

:) Jeg er ganske enig med deg, men jeg har oppfattet at jeg er ganske unormal på den måten fordi at de fleste liker tydeligvis å bli bombardert med meldinger mens de dater.

De som er usikre gjør gjerne det, etter min erfaring.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det handler jo ikke om det, men hvorfor skal man prate masse på meldinger mellom datene i en start fase. Det er jo ikke så mye å prate om annet enn å avtale dater, det er iallefall det jeg gjør.

Om jeg vil avtale date så er jeg ON, selv om jeg ikke prater om vær og vind på SMS/FB Messenger...++

Dette er ikke et issue, men heller veldig normalt.

For å holde den andre interessert, men det er selvfølgelig begges oppgave.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Man bør kanskje gå full retard og ikke tenke så mye på de litterære kvalitetene?

Endret av Vux
Skrevet

Det finnes heldigvis en mellomting mellom å bli bombardert og 0 kontakt

• Liker 2
Gjest Phoenix
Skrevet

For å holde den andre interessert, men det er selvfølgelig begges oppgave.

Gnister skaper du ved å holde kontakten, ikke gi den andre mye usikkerhet.

Blir man usikker om man ikke hører fra vedkommende på 24 timer? :vetikke:

• Liker 3
Gjest Phoenix
Skrevet

De som er usikre gjør gjerne det, etter min erfaring.

Enig der. Hvor mange meldinger/snaper/samtaler på facebook osv. hadde du syns var okay mellom hver date? Jeg syns det er hyggelig med en sms i blant, men ellers så er det helt greit for min del. Jeg foretrekker den sosiale kontakten på daten.

• Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet (endret)

Det finnes heldigvis en mellomting mellom å bli bombardert og 0 kontakt

Nå har vell TS aldri påstått at de har null kontakt, men at de har ikke noe særlig med kontakt mellom datene. Hun skriver at hun nesten ikke hører fra han.

Å forvente at det skal være som i starten med masse kontakt hver dag, det er ikke realistisk.

Endret av Phoenix
Skrevet

Åja, det leste jeg ikke. Nei man burde ikke bli det

Skrevet

Ja ekstremt mange gjør det, men det er DE som har et problem, det ER ikke et problem!

Skrevet

Ja ekstremt mange gjør det, men det er DE som har et problem, det ER ikke et problem!

Det ER jo et problem for de som HAR problemet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...