AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Noen her som har denne? Hvordan fungerer det, og føles det trygt å bruke? Anonymous poster hash: d1f8a...386
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 bruker den mye, veldig kjekt å kunne se saldo uten å logge inn. Om den føles trygg har jeg ingen formening om men jeg stoler på DNB at de bruker en trygg løsning. Anonymous poster hash: dc942...594 1
KaDust Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Jeg bruker den, og det føles helt trygt, ja.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Er den en fullverdig erstatter for innlogging på nett? Pr idag bruker jeg pc ved innlogging og bruk. Kan jeg bruke appen til nøyaktig det samne? Anonymous poster hash: d1f8a...386
KaDust Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Ja, du kan bruke appen til det samme som du bruker nettbanken til. Likevel foretrekker jeg å betale regninger på nett, fordi det er mindre knot å skrive inn kidnummer på pc enn telefon, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Ja, du kan bruke appen til det samme som du bruker nettbanken til. Likevel foretrekker jeg å betale regninger på nett, fordi det er mindre knot å skrive inn kidnummer på pc enn telefon, synes jeg. Takk for svar! 😊Anonymous poster hash: d1f8a...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå