Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvite tatoveringer, finnes det? Er ikke så glad i sorte tatoveringer, og ønsker noe lyst dersom jeg skal ta steget inn i den tatoverte verden.

Anonymous poster hash: b4160...dd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det finnes. Google "white tattoo" så ser du mangle eksempler.

Skrevet

Nei, fysj.

Anonymous poster hash: c8d11...c94
Skrevet

http://www.buzzfeed.com/peggy/should-you-get-a-white-ink-tattoo#.euYBNq1V0

Noen her var pene, men andre var jo regelrett stygge. De fleste er nok det, så om du skal ta en bør du tenke deg nøye gjennom. Selv synes jeg de små var penest. Men det står jo også på linken at man ikke skal få noe som helst sollys på det da det blir gult. Jeg vet ikke om dette stemmer eller ikke, men da bør du jo i alle fall tenke deg nøye igjennom hvor du vil ha den.

Å finne en god og erfaren tattovør er helt essensielt. Hvite tatoveringer kan fort se ut som arr eller en eller annen sykdom dersom det ikke gjøres riktig.

Anonymous poster hash: c8d11...c94
Skrevet

Det er mange tatovører som rett og slett ikke utfører det, fordi det er vanskelig å gjøre, synes dårlig og falmer uhyre fort. De har også en tendens til å bli seende gulaktige ut i stedet for hvite.

Skrevet

Ser noen av de bildene viser arr egentlig og ikke hvit blekk?

Kommer til å velge noe symbolsk men ikke stygge streker, roser, typiske tatoveringer og slikt.

Skrevet

Det er mange tatovører som rett og slett ikke utfører det, fordi det er vanskelig å gjøre, synes dårlig og falmer uhyre fort. De har også en tendens til å bli seende gulaktige ut i stedet for hvite.

Er det ikke mulig å blande farger slik at det blir hvitt med sort i? Det burde vel hindre gulning?

Skrevet

Er det ikke mulig å blande farger slik at det blir hvitt med sort i? Det burde vel hindre gulning?

Jeg kan ta feil, men jeg er ganske sikker på at hovedgrunnen til at en hvit tatovering blir gul er at den synes gjennom det øverste hudlaget, så den blir på en måte farget av huden. Jo blekere man er, jo bedre, men man vil nesten alltid merke det til en viss grad. Jeg regner med at det vil funke å blande det med litt sort, men da får du jo ikke den samme lyse og subtile stilen.

Skrevet

Diskuterte dette med tatovøren min under en lengre økt i stolen. Hun mente det kunne gå med hvitt iblandet litt lilla, men resultatet er uforutsigbart.

Anonymous poster hash: 9f67d...060

Skrevet

Diskuterte dette med tatovøren min under en lengre økt i stolen. Hun mente det kunne gå med hvitt iblandet litt lilla, men resultatet er uforutsigbart.

Anonymous poster hash: 9f67d...060

Takk, greit å vite.

Skrevet

Hvordan hvite tatoveringer ser ut har veldig å si på hva slags hudfarge du har. Det ligger jo et par lag av huden din over det hvite blekket noe som kan påvirke fargen. Hvis du ikke er veldig blek har det derfor lett for å bli gullig eller litt brunt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en helt gul tatovering som jeg er veldig fornøyd med. Den er kjempediskret og folk ser den så og si aldri, om jeg da ikke aktivt viser den frem. Tatovøren frarådet meg å ta den og sa at den kom til å blekne i solen og med tiden. Jeg brukte sunblock det første året. Har hatt den i 4 år nå og den er like fin. Og om den skulle begynne å blekne så tar jeg bare å fyller på igjen :)

Tror en hvit tatovering vil funke på samme måte - men som andre her sier vil nok den ha lettere for å bli påvirket av hudfargen din..

Anonymous poster hash: 81a1a...941

Skrevet

Jeg har en helt gul tatovering som jeg er veldig fornøyd med. Den er kjempediskret og folk ser den så og si aldri, om jeg da ikke aktivt viser den frem. Tatovøren frarådet meg å ta den og sa at den kom til å blekne i solen og med tiden. Jeg brukte sunblock det første året. Har hatt den i 4 år nå og den er like fin. Og om den skulle begynne å blekne så tar jeg bare å fyller på igjen :)

Tror en hvit tatovering vil funke på samme måte - men som andre her sier vil nok den ha lettere for å bli påvirket av hudfargen din..Anonymous poster hash: 81a1a...941

Interessant. Kan du ikke legge ut bilde av den siden du er AB? :)

Skrevet (endret)

Det kommer jo an på hva slags hudtone du har, men om du har lys nordisk hud vil nok veldig lys rosa eller lilla gi et mye bedre og mer naturlig resultat enn hvit som kan ofte kan se gul og grumsete ut.

Endret av kluss
Skrevet

Jeg har et hvitt felt i tatoveringa mi. Fikk beskjed om at det kunne falme, noe det har gjort. Ikke at det gjør meg noe da, den ser like bra ut med hudfarge der.

Det var uansett noe tatovøren ikke var så vant til, men vi prøvde:)

Finn deg en tatovør som har erfaring med hvite tatoveringer.

Anonymous poster hash: e3a55...f93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...