MonaH Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Vi skal leie/låne en låve som vi vil ha draperinger i taket på. dette er jo veldig dyrt å kjøpe, så jeg er ute etter et sted som kanskje leier ut slik draperinger ol. Noen som vet om noe??? Også er det ikke kjøkken i denne låven, så vi tenker vi vil leie "kjøkken på hjul" el lignende - kjøkken på henger... Dette er ikke så "farlig" med for vi kan klare å finne alternativer...
melatonin Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Vi skal leie/låne en låve som vi vil ha draperinger i taket på. dette er jo veldig dyrt å kjøpe, så jeg er ute etter et sted som kanskje leier ut slik draperinger ol. Noen som vet om noe??? Også er det ikke kjøkken i denne låven, så vi tenker vi vil leie "kjøkken på hjul" el lignende - kjøkken på henger... Dette er ikke så "farlig" med for vi kan klare å finne alternativer... Jeg har lest flere steder at folk som har øsnket å pynte med draperinger i taket har kjøpt fiberduk på biltema og lignende, disse er billige og folk ser ikke at det er en fiberduk på avstand.. Bare et tips.
MonaH Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2015 Ja det skal jeg seriøst vurdere! Takk for tips!! Måbare finne ut tak str. så jeg vet hvor mye vi må ha. 😃👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå