AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Forhandlere ønsker alltid at man skal benytte seg av hårpleie- eller hudpleieprodukter i samme serie "for best resultat". Stemmer det at samme serie gir best resultat, eller er dette bare et salgstriks? Jeg bruker feks én type shampo, en annen type balsam, og en tredje type hårkur. All hudpleie og sminke er også i alle slags merker. Gjør jeg resultatet dårligere på grunn av dette, eller har det ikke noe å si? Anonymous poster hash: 7f30d...c52
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Forhandlere ønsker alltid at man skal benytte seg av hårpleie- eller hudpleieprodukter i samme serie "for best resultat". Stemmer det at samme serie gir best resultat, eller er dette bare et salgstriks? Jeg bruker feks én type shampo, en annen type balsam, og en tredje type hårkur. All hudpleie og sminke er også i alle slags merker. Gjør jeg resultatet dårligere på grunn av dette, eller har det ikke noe å si?Anonymous poster hash: 7f30d...c52 Jeg tror ikke det har noe å si nei! Men de produktene i samme serie jobber jo MED hverandre og ikke i mot da, hvis du skjønner.Anonymous poster hash: 9f406...b5c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Tror nok dette bare er et salgstriks for å selge mest mulig produkter fra samme merke. Du fint bruke produkter fra forskjellige merker Anonymous poster hash: 8a141...026 1
Maddy25 Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Jeg tror også det bare er et salgstriks. Jeg ser mer på ingredienser og plukker produkter ut i fra det
Jade Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Tror det er vesentlig om produktene har en spesiell funksjon. Eller om det er spesielle ingredienser som ikke bør kombineres med enkelte andre ingredienser, eller ikke bør komme dobbelt opp. Vanlige shampoer, balsamer og hårkurer er det nok bare å mikse og trikse etter hva du liker best, innbiller jeg meg ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå