Æli Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Hei, jeg trenger litt hjelp til å løse hvordan jeg skal forholde meg til å løse dette. Det er første gang barnet mitt har bedt barnehagebarna på bursdag og han gleder seg, men det er kun to som kan komme. Hva gjør jeg det beste for barnet mitt, vil han føle seg kjip når det er kun to som kommer? Jeg tenker at det blir ikke så livlig for han når han skal feire det for første gang, jeg tenker å avlyse selskapet. Han skal også ha familieselskap uka etter, fordi hans onkel kommer hjem fra utlandet neste uke. Hvordan løse dette? Takker for gode tilbakemeldinger
Kristine79 Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Invitere noen nabobarn? Jeg ville ikke avlyst uansett.
Æli Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2015 Det er ikke noen nabobarn på hans alder, men det er sårt for meg å innse at det er kun to gjester. Kanskje barnet mitt ikke tenker det samme som meg?
Kristine79 Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 To er bedre enn ingen Hva med og invitere jenter fra hans årskull? Eller du har kanskje gjort det?
skruf Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 To er bedre enn ingen, så jeg hadde ikke avlyst. Barnet har ønsket seg barneselskap, og da synes jeg han skal få det. Tenk på de to små gjestene som har sagt at de kommer da, de gleder seg sikkert skikkelig og vil bli skuffet om det blir avlyst, og det vil nok gutten din bli også om du avlyser. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Har du noen venner med noenlunde jevnaldrende barn gutten din kjenner, som du kan invitere? Anonymous poster hash: 984ab...dd4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Er det eneste alternativet å avlyse festen? Hvorfor ikke flytte den? Anonymous poster hash: 69017...41e
Æli Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2015 Takker for svar. Nei det er ikke det eneste alternativet å avlyse selskapet. Jeg har tenkt på de to små som gleder seg til å komme og derfor fått dårlig samvittighet.Jeg skal ikke avlyse nå etter å ha hørt deres meninger, derfor spurte jeg om råd. Jeg får se etter flere gjester
Æli Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2015 Hvor mange var bedt?Ikke mange, kun 6 gutter.
sweety pie Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Ikke mange, kun 6 gutter. Ja da trenger du jo ikke avlyse. De blir tre gutter til sammen, de får det nok gøy. Har du noen barn av venner du kan be? Eller nieser eller nevøer?
Æli Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #12 Skrevet 5. februar 2015 Ja da trenger du jo ikke avlyse. De blir tre gutter til sammen, de får det nok gøy. Har du noen barn av venner du kan be? Eller nieser eller nevøer?Ja to jenter og en gutt og de blir kjempeglade for å komme og de kan komme 1
sweety pie Skrevet 5. februar 2015 #13 Skrevet 5. februar 2015 Ja to jenter og en gutt og de blir kjempeglade for å komme og de kan komme Så bra :) da blir det jo en bra bursdag. 1
Æli Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #14 Skrevet 5. februar 2015 Så bra :) da blir det jo en bra bursdag.Ja, heldigvis!
GammelKaktus Skrevet 5. februar 2015 #15 Skrevet 5. februar 2015 Så bra det ordnet seg, håper gutten din får en fantastisk bursdag
LindaM Skrevet 5. februar 2015 #16 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Tror de får det kjempekoselig uansett! Så lenge man ikke fokuserer på at det "bare" kom 2 stk. Vinkle det positivt, så blir det bra Edit: Ser nå at det løste seg. Så bra Endret 5. februar 2015 av LindaM
Jade Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 For noen år tilbake inviterte vi 7, og mange ble syke så kun 3 kunne komme. De hadde det kjempekjekt :-)
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 Hvor gamle er de? Hadde det vært en mulighet å ta de med ut på Egon eller kino slik at det kanskje kan føles litt større/flottere da? Anonymous poster hash: 0c722...a93 2
Nemigirl Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 Vil bare si at jeg har lest gjennom tråden og synes at dette løste du fantastisk bra Håper både store og små får en heidundrandes dag - ikke minst sønnen din 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå