AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Liker dere deres egne bilder? For å få flere likes eller er det en annen grunn? Har sett så mange like sine egne bilder. Synes godt hvis man ser bildet før det har fått 10-11 likes (når navnene på de som har likt vises). Er det en grunn til at dette gjøres bortsett fra å få flere likes? Anonymous poster hash: 27f1b...c32
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Nei, jeg gir ikke "likes" til mine egne bilder. Om jeg har 835 likes eller 836 spiller ingen rolle for meg.Anonymous poster hash: c8587...1e0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Jeg kan nok finne på å like mitt eget bilde hvis deg har 10 likes - på 11. like kommer det jo opp antall likes i stedet for navn, synes det ser mye penere ut, haha Anonymous poster hash: e60bd...fa2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Jeg kan nok finne på å like mitt eget bilde hvis deg har 10 likes - på 11. like kommer det jo opp antall likes i stedet for navn, synes det ser mye penere ut, haha Anonymous poster hash: e60bd...fa2 Hehe 😊 ser den! Anonymous poster hash: 27f1b...c32
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Nei det gjør jeg ikke. Syns det er sløvt å like egne bilder selv. Hvorfor gjøre det? For at følgere skal bli lurt til å se på dine bilder flere ganger? Der blir omtrent som å skrive falske kommentarer på egen blogg.Anonymous poster hash: 8c4ff...e78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå