Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en person som ikke har særlig tillitt til vennene mine og benytter meg av dere KG lesere i denne omgang..

for å gjøre en utrolig lang historie kort..

Jeg er 24 år gammel, vært singel i 5 år og aldri vært i noe seriøst forhold for den saks skyld. Blitt voldtatt 2 ganger av betraktelig eldre menn, første gang når jeg var 15 og når jeg var 17. Men nok om det..

Jeg har aldri hatt en god opplevelse når det kommer til sex, selv om det har vært med karer jeg har holdt på med i etterkant av voldtektene.. det har aldri vært noe jeg har nytet.

Det vanskelige har også vært og møte noen, jeg legger merke til at jeg lukker meg mer og mer for årene som går og blir mer skeptisk til konseptet ''kjæreste''

Nå har jeg vært i dating racet i et par mnd og lastet ned tinder app'en, datet et par stykker uten noe hell.

Til nå, håper jeg da. Vært på et par dates med en kar, han er 29 og egentlig veldig søt. føler jo mer jeg blir kjent med han, jo mer finner jeg ut at vi har utrolig nok mye til felles og kjempe god kjemi. vi har riktig nok vært bare på 2 dates, men de har vært ekstremt vellykket. Vi har ikke kysset enda da, noe jeg føler er helt greit.

Han lytter og er opperksom ( noe jeg aldri har vært borti før )

når vi avsluttet forrige date foreslo han at vi kunne lage middag hos han neste uke og dra ut på enten kino eller andre aktiviteter.

Nå kommer jeg frem til problemstillingen.

Kommer han til å forvente og ha sex med meg siden vi er hos han? bør jeg ha sex med han? det føles ikke riktig da jeg ikke kjenner han godt nok og at jeg er alt for usikker på meg selv. Jo mer jeg tenker på det jo mer avskrekket blir jeg, jeg vil ikke fortelle han at jeg har blitt misbrukt etc. men vil heller ikke vente så lenge at vi automatisk går over til vennesonen..

Og, har dere noen tanker om hvorfor han ikke har kysset meg enda? føler dette er litt sånn, rart scenario..

Takk for alle svar :)

hilsen fortvilet overtenker

Anonymous poster hash: ad584...a8a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva han forventer når det kommer til sex er ikke viktig. Det skal ikke gå på hans premisser uansett. Om du bør ha sex med han er opp til deg, men ut i fra det du forteller ville jeg ventet med sex denne gangen. Jeg tror du kan ha godt av å bli skikkelig trygg på han og deg selv før du har sex, fordi sex for deg kanskje skaper vanskeligere følelser.

At han ikke har kysset deg enda synes jeg faktisk bare er fint. Han respekterer deg og tar det i et tempo jeg tror du har veldig godt av.

Føler du at det blir et psykisk press på deg med tanke på å være hjemme hos han, så spør han om dere heller bare kan gå på kino eller ut å spise. Du skal aldri gå på kompromiss med deg selv og gjøre noe som føles ubehagelig for deg.

• Liker 3
Skrevet

Hva han forventer når det kommer til sex er ikke viktig. Det skal ikke gå på hans premisser uansett. Om du bør ha sex med han er opp til deg, men ut i fra det du forteller ville jeg ventet med sex denne gangen. Jeg tror du kan ha godt av å bli skikkelig trygg på han og deg selv før du har sex, fordi sex for deg kanskje skaper vanskeligere følelser.

At han ikke har kysset deg enda synes jeg faktisk bare er fint. Han respekterer deg og tar det i et tempo jeg tror du har veldig godt av.

Føler du at det blir et psykisk press på deg med tanke på å være hjemme hos han, så spør han om dere heller bare kan gå på kino eller ut å spise. Du skal aldri gå på kompromiss med deg selv og gjøre noe som føles ubehagelig for deg.

TS her, takk for utfyllende svar.

Jeg setter pris på det :)

Men i alt, er jeg veldig optimistisk til denne karen, selv om jeg vet at jeg aldri bør ha for høye forhåpninger.

Men det er bare det, når jeg ikke er med han så gleder jeg meg til neste gang vi treffes.. har savnet den følelsen! men håper hinsidig at han føler det samme, hvis han bare er ute etter sex så blir jeg knust.

går det ann at gutter opptrer på denne måten bare for sex?

Skrevet

Jeg tror ikke han bare er ute etter sex, han gjør seg for mye brydderi for deg.

Anonymous poster hash: 97657...4fc
Skrevet

Men i alt, er jeg veldig optimistisk til denne karen, selv om jeg vet at jeg aldri bør ha for høye forhåpninger.

Men det er bare det, når jeg ikke er med han så gleder jeg meg til neste gang vi treffes.. har savnet den følelsen! men håper hinsidig at han føler det samme, hvis han bare er ute etter sex så blir jeg knust.

Ja, det er absolutt mulig. Og det er absolutt mulig at han er tiltrukket av deg men finner ut etterhvert at dere ikke er rette for hverandre. Det er ikke slik at en mann som har sex med deg men ikke vil ha et forhold med deg har "brukt" deg. Ingen vet slike ting etter noen få dates. Men vil du unngå situasjonen og heller ha sex i forhold, så ha heller sex i forhold.

Og ikke legg så utrolig mye press på situasjonen. Det er ikke mer enn to mennesker som deler et måltid og en film. Fokuser på å ha det hyggelig og ikke ha så store forhåpninger til noe at det "knuser" deg om det ikke fungerer.

Foreslå at sted dere kan spise like ved kinoen og hold det utenfor hjemmet. Hjemmedates åpner definitivt opp for sex, og selv om han ikke forventer det, legger det til rette for det.

Anonymous poster hash: 9418e...c94

• Liker 1
Skrevet

De fleste gutter er ikke ute etter sex, men hvis de får sex så sier de mest sannsynlig ikke nei takk. Hvis de da finner ut senere at de ikke fikk rett følelse for jenta så tror jenta at han bare var ute etter sex

Så mitt råd er:

Frykter du at noen vil være ute etter sex, så ikke ha sex med dem. De vil like deg like mye om du ikke gir dem sex de første ukene eller månedene, hvis de er ute etter å bli kjent med deg og tilbringe tid med deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er uenig med å holde det utenfor hjemmet. Jeg mener at siden han har foreslått å dra en plass etter maten, så forenter han ikke sex, ei heller planlegger han det. Om han får tilbudet, tviler jeg på han takker nei.

Selvsagt skal du være komfortabel med settingen, men som mann selv så er ikke det gitt at når en mann inviterer til hjemmedate er det en forventning om sex. Jeg liker å ha mine dater hjemme hos meg, da jeg er veldig glad i å lage mat. For meg finnes det ikke noe bedre (nesten) enn at samtalen stopper opp litt når maten blir servert. Kommentarer som det var veldig godt, o.l betyr ingenting i forhold til å se at folk virkelig nyter det de blir servert. Det er som nevnt, derfor jeg liker å ha dater og besøk generelt hos meg på middag. Dessuten synes jeg at man inviterer til å bli litt mer kjent med personen. Hvordan stuen ser ut, kjøkkenet, hvilke farger der er osv.

Bør du ha sex med han? Ja klart det, når begge er klare. Dette inkluderer også deg.

Om du kan reise hjem til han bekymringsløs, så drar du på hjemme date. Om du vil være anspent og ha bekymringer, tar du det på restaurant.

-Mann 25.

Anonymous poster hash: 685f3...8eb
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er uenig med å holde det utenfor hjemmet. Jeg mener at siden han har foreslått å dra en plass etter maten, så forenter han ikke sex, ei heller planlegger han det. Om han får tilbudet, tviler jeg på han takker nei.

Selvsagt skal du være komfortabel med settingen, men som mann selv så er ikke det gitt at når en mann inviterer til hjemmedate er det en forventning om sex. Jeg liker å ha mine dater hjemme hos meg, da jeg er veldig glad i å lage mat. For meg finnes det ikke noe bedre (nesten) enn at samtalen stopper opp litt når maten blir servert. Kommentarer som det var veldig godt, o.l betyr ingenting i forhold til å se at folk virkelig nyter det de blir servert. Det er som nevnt, derfor jeg liker å ha dater og besøk generelt hos meg på middag. Dessuten synes jeg at man inviterer til å bli litt mer kjent med personen. Hvordan stuen ser ut, kjøkkenet, hvilke farger der er osv.

Bør du ha sex med han? Ja klart det, når begge er klare. Dette inkluderer også deg.

Om du kan reise hjem til han bekymringsløs, så drar du på hjemme date. Om du vil være anspent og ha bekymringer, tar du det på restaurant.

-Mann 25.

ts her

tusen takk for svar, er godt og få respons fra menn i dette tilfellet. Jeg har tenkt veldig mye på dette, og jeg føler jeg burde slutte og overtenke, så jeg tror jeg drar hjem til han og står på mitt.. hvis han blir sur av at vi ikke ligger sammen så er han rett og slett ikke noe å samle på .. men tusen takk :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker å ha mine dater hjemme hos meg, da jeg er veldig glad i å lage mat. For meg finnes det ikke noe bedre (nesten) enn at samtalen stopper opp litt når maten blir servert. Kommentarer som det var veldig godt, o.l betyr ingenting i forhold til å se at folk virkelig nyter det de blir servert. Det er som nevnt, derfor jeg liker å ha dater og besøk generelt hos meg på middag. Dessuten synes jeg at man inviterer til å bli litt mer kjent med personen. Hvordan stuen ser ut, kjøkkenet, hvilke farger der er osv.

Veldig enig i det å ha date hjemme er en fin måte å bli bedre kjent med den man treffer, men første date kan blir veldig klein og det er rett og slett farlig. Du vet ikke hvem det er du inviterer hjem i huset ditt.

Skrevet

Ts her

vel, da var det over.. han ville ikke møte meg allikevel.. Så kommer til å tilbringe helgen med ben & jerry ..

Skrevet

Ts her

vel, da var det over.. han ville ikke møte meg allikevel.. Så kommer til å tilbringe helgen med ben & jerry ..

Hm.. hva var det som gjorde at han avlyste tror du? Og selvfølgelig skal du ikke tilbringe helgen med is spising.. gå inn på tinder å avtal et møte med noen andre :)

Skrevet

ts her

Han skrev at han var veldig opptatt denne uken, iflg veninner betyr det at han ikke er interessert.

Er det riktig?

Blir litt rastløs, vet at han har en jobb som utgjør utrolig lange dager.. så kan godt hende han faktisk er det, men føler jeg hører mindre og mindre fra han med hver dag som går, selv om jeg tar intiativ til meldinger så får jeg kaldere og kaldere svar tilbake

Jeg har allerede fått 2 forespørsler om nye dates fra andre, er ikke særlig i humør til å dra på date med noen av de, da jeg vet jeg kommer til å knytte meg for fort til de og havne i den onde sirkelen med min desperate søk for omsorg og kjærlighet fra det motsatte kjønn da min far forlot oss når jeg var 10 og aldri så seg tilbake, så jeg har dr.phil'et meg selv en eller flere ganger og vet han har skylden for min dårlige smak innenfor menn.

Men skitt au, prøvd ut alle typer der ute, går snart tom jo,..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...